Життєвий цикл та обслуговування компресорів чиллерів Daikin

Життєвий цикл та обслуговування компресорів чиллерів Daikin

27.02.2024 / Блог «ЛІКОНД»
Прослухати статтю

Правильне проведення технічного обслуговування означає закладення фундаменту для ефективного управління об’єктом, заощаджуючи ресурси в середньостроковій і довгостроковій перспективі. Найкращий спосіб підтримувати обладнання у відмінних умовах – це не тільки підтримувати, але й вчасно планувати капітальний ремонт.

З цією метою компанія Daikin пропонує послуги з профілактичного та коригувального технічного обслуговування, щоб дозволити клієнтам втрутитись якомога швидше та ефективніше. Можливість швидко усунути несправність є особливо цінною перевагою, оскільки сповільнення або зупинка виробництва на декілька годин, якщо не днів, може спричинити серйозний дискомфорт або навіть призвести до збитків для бізнесу.

Що таке капітальний ремонт

Капітальний ремонт полягає в заміні швидкозношуваних деталей до того, як вони вийдуть з ладу. Капітальний ремонт зосереджений на компресорі, але він може бути виконаний на різних частинах чиллера, залежно від стану чиллера.

Через особливості конструкції чиллерів, компресор є одним з компонентів, які більш схильні до зносу. З цієї причини, щоб повернути компресор до його початкової продуктивності, рекомендується знизити ризик потенційних несправностей, які можуть спричинити раптову поломку.

Коли проводити капітальний ремонт?

За рекомендацією заводу-виробника, капітальний ремонт необхідно проводити кожні 40 000 годин роботи компресора. Для гвинтових холодильних машин Daikin відносно дрібний ремонт слід проводити кожні 20 000 годин роботи. Це частина технічного обслуговування чиллера протягом усього терміну служби для забезпечення оптимальної продуктивності та уникнення збоїв у роботі.

Що таке поточний ремонт?

Незважаючи на рівень якості та надійності продукції Daikin, компоненти, що працюють тисячі і тисячі годин, можуть бути схильні до зносу та потребувати ремонту. Щоб вирішити цю проблему, компанія Daikin пропонує повний ремонт компресорів на чиллерах Daikin за фіксованою ціною.

Але в цьому випадку компресор необхідно буде відправляти на завод. Тоді, з цієї причини, завжди краще мати резервний чиллер на місці або орендувати його (таку можливість пропонує компанія Daikin в багатьох країнах ЄС) – для того, щоб HVAC-системи кінцевого споживача працювали, незважаючи на тривалість ремонтних робіт.

Переваги капітального та поточного ремонту

Впровадження практики технічного обслуговування має ряд переваг, серед яких можна навести деякі з найбільш важливих:

Капітальний ремонт

  • Економія коштів: Ремонт коштує дорого, а профілактичні заходи спрямовані на його зменшення.
  • Скорочення часу простою: Заплановане технічне обслуговування та втручання зменшують ризик простою.
  • Підвищення надійності та продуктивності: Знос призводить до того, що обладнання працює з меншою продуктивністю, ніж напочатку його експлуатації.
  • Продовження терміну служби: Заміна деяких основних компонентів гарантує продовження терміну служби вашого обладнання.
  • Планове втручання: Щоб уникнути несподіванок, коли чиллер найбільше потрібен, планування в міжсезоння дозволяє проводити більш ефективні та менш затратні ремонтні втручання.
  • Душевний спокій: Зосередьтеся на бізнесі та дозвольте компанії Daikin подбати про ваші чиллери.

Поточний ремонт

  • Економія коштів: Компресор можна відремонтувати за фіксованою ціною.
  • Економія часу
  • Гарантія: заводська гарантія на відремонтований компресор надається у випадку, якщо ремонтні роботи виконувались безпосередньо на заводі-виробнику
Джерело: Daikin Applied> / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval