Daikin дивиться в майбутнє через “інтелектуальні окуляри”

Daikin дивиться в майбутнє через “інтелектуальні окуляри”

30.08.2017 / Новини Daikin

Нідерланди: Славетний кліматичний важковаговик Daikin випробовує наразі в країні застосування високотехнологічних “інтелектуальних окулярів” для підтримки своїх сервісних інженерів підчас роботи на об’єктах.

Окуляри ‘розширеної або доповненої реальності’ суттєво полегшують роботу сервісного персоналу в польових умовах, забезпечуючи інженерам доступ до величезного масиву технічної інформації – базам даних, таблицям аварійних кодів, тощо. Також можливо проведення відео конференцій із службою підтримки клієнтів та колегами з усього світу. Окрім цього, зазначені можливості дозволяють зорганізувати наживові та віртуальні тренінги для технічних фахівців та інженерів. До того ж, завдяки окулярам, технарі можуть одразу виконувати отримані інструкції без натискання будь-яких додаткових клавіш.

З метою відчутної мінімізації часу з замовниками та запобігання порушенням робочого процесу, Ronald de Feyter, керівник сервісної служби при Daikin, проаналізував систему Gem Vision роттердамської компанії AR-Development BV.

“Наші сервісні інженери відвідують наразі двох замовників на день”, пояснює de Feyter. “У випадку більш серйозних відмов у роботі обладнання, вони втрачають багато часу на пошуки, наприклад, часових розкладів та діагностичної інформації. Контакт із службою сервісної підтримки здійснюється переважно телефоном, але описати складну проблему за відсутності сервісного інженера виявляється доволі непросто і такий підхід має бути змінено”.

Mark Smit, виконавчий директор Gem Vision, зокрема підкреслив: “На планшетний екран кожний дивиться під різним кутом, фото зазвичай не супроводжується необхідними даними, до того ж, у більшості випадків руки сервісних інженерів чимось зайняті. Дослідження доводять, що ефективність роботи підвищується на 30% у разі наявності відповідних інструкцій у полі вашого зору. Таким чином, окуляри стали очевидним та логічним рішенням”.

Фахівці Gem Vision обрали окуляри Vuzix та створили Інтернет платформу. З питань розробки системи, представники Daikin зустрічались з Gem Vision двічі на тиждень. “Ми постійно інформували компанію Daikin щодо прогресу в реалізації нашого проекту з метою переконатись, що функціональність платформи повністю відповідає всім вимогам Daikin. За необхідністю, ми допасовували розробку”, зазначив Mark Smit.


“Окуляри оснащені впізнаванням голосу та можуть ідентифікувати об’єкти і коди. Функція GPS дозволяє службі сервісної підтримки бачити де знаходиться кожний інженер. На додаток, співпрацівник сервісної підтримки може бачити що саме бачить інженер, котрий також може здійснювати фото- та відео-зйомку. Матеріали автоматично зберігаються, після чого автоматично поповнюється також і робочий журнал”.

Система Vuzix M300 забезпечує більшість можливостей та функцій сучасного смартфону, що носиться як звичайні окуляри та не вимагає додаткового ручного втручання. Комунікація через Bluetooth 4.0 дозволяє ідеальний зв’язок з приладами на базі ОС Android/iOS, або бездротове під’єднання через wi-fi до мережі Інтернет.

Тренінговий потенціал

Daikin розпочав попереднє тестування системи з двома парами окулярів. “Спочатку, ми подивимось кілька місяців яким чином технологія AR поводить себе на об’єктах”, зазначає Ronald de Feyter. “Перш за все, це своєрідний тренінг з ефективності для наших інженерів та служби сервісної підтримки, однак я також вбачаю потужні навчальні можливості. Молодші інженери опановують фах за допомогою цієї системи разом із старшими із сервісної підтримки. Через застосування окулярів, ми також можемо використовувати практичні приклади для навчальної програми нашого монтажного підрозділу”.

Джерело: Cooling Post / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval