ЯПОНІЯ: Провідний глобальний кліматичний фахівець Daikin Industries, Ltd. і багатопрофільний виробник Hitachi, Ltd. готуються до спільних випробувань з метою комерціалізації генеративного агенту штучного інтелекту, що підтримуватиме діагностику потенційних аварій і відмов роботи обладнання на виробництві.
Проект буде зосереджено на заводі з виробництва комерційних кондиціонерів Daikin Rinkai
Метою проекту є вагомий внесок двох відомих ринкових гравців в глобальну гарантію якості шляхом інтеграції генеративних можливостей штучного інтелекту та операційних технологій з часом відгуку менше 10 секунд і точністю понад 90%. Проектні роботи розпочнуться в кінці квітня поточного року на заводі Sakai Plant-Rinkai в місті Sakai City в префектурі Osaka, де Daikin виробляє комерційні системи кондиціювання повітря.
Концептуальна схема генеративного агенту штучного інтелекту, що підтримуватиме діагностику потенційних аварій і відмов роботи обладнання на виробничих підприємствах
Ініціатива використовуватиме багаторічний досвід операційних технологій на робочих майданчиках Daikin і Hitachi і об’єднуватиме їх з сучасними розробками Hitachi в сегменті інформаційних технологій. Коли технічний спеціаліст, озброєний планшетом, виявляє несправність насоса або клапана підчас перевірки технологічного обладнання, агент штучного інтелекту для діагностики можливих дефектів вкаже йому причину та необхідні коригувальні дії. Система перетворює спочатку креслення заводського обладнання, накопичені Daikin, наприклад різного виробничого та інженерного обладнання, у так звані графіки знань, тобто моделі даних, що виражають знання у формі графіка, з якими може працювати генеративний штучний інтелект. Потім, генеративний штучний інтелект вивчає дані операційних технологій, які включають графіки знань, записи технічного обслуговування та навички операційних технологій – унікальний процес аналізу причин відмови обладнання компанії Hitachi (патент очікується) на основі моделі причинного зв’язку аварій, заснованої на теорії систем STAMP та інших. Це забезпечує діагностику несправностей, що відповідає або перевищує можливості звичайних фахівців з технічного обслуговування компанії Daikin. Попереднє демонстраційне випробування підтвердило, що агент штучного інтелекту для діагностики несправностей обладнання може визначити причину несправності та рекомендувати коригувальні дії протягом 10 секунд з точністю понад 90%.

Виробники Daikin і Hitachi планують завершити тестову експлуатацію до вересня 2025 року, перш ніж розпочати практичне застосування агенту штучного інтелекту. З урахуванням створення його на виробничих базах Daikin як в Японії, так і за кордоном, компанія має намір поділитися своїми латентними знаннями про технічне обслуговування обладнання в якості організаційного досвіду з метою забезпечення глобальної якості, передачі навичок і підвищення продуктивності рядових працівників.
Зі свого боку Hitachi адаптує агент штучного інтелекту для діагностики відмов обладнання в якості рішення Lumada на виробництві та забезпечить застосування спільного досвіду експлуатаційних та інформаційних технологій у сферах, відмінних від обслуговування обладнання. Компанія також допоможе рядовим працівникам підвищити ефективність роботи, включаючи такі послуги, як служба розробки, експлуатації та забезпечення середовища для агента штучного інтелекту, що швидко розробляє та створює агентів штучного інтелекту, які використовують знання експлуатаційних технологій.
Приклад виявлення причин і відповідних кроків щодо усунення несправності обладнання за допомогою агента штучного інтелекту для діагностики потенційних відмов обладнання
Передумови
Окрім зменшення чисельності працездатного населення в обробній промисловості, спостерігається скорочення кількості кваліфікованих спеціалістів. Подібним чином, глобалізація та розширення виробничих баз збільшили нестачу необхідних технічних спеціалістів, що призвело до загострення дефіциту робочої сили.
Daikin виготовляє кондиціонери повітря на понад 90 виробничих підприємствах у 28 країнах світу та прискорює свою експансію в різні регіони на різних континентах. Однак деякі закордонні виробничі майданчики компанії відчули певний брак фахівців з технічного обслуговування відповідного рівня, оскільки кліматичне обладнання стає дедалі складнішим, що в свою чергу призвело до подовження часу виконання технічного обслуговування та його нестабільної якості. Крім того, незважаючи на систематичний збір даних в журналах обладнання та записів про технічне обслуговування, їх ще потрібно ефективно інтегрувати для підвищення ефективності бізнесу.
Оскільки чисельність населення працездатного віку продовжує скорочуватися, а соціальні проблеми стають все більш багатогранними, зниження навантаження на кваліфікованих працівників на виробничих підприємствах і підвищення продуктивності стали актуальними проблемами. У відповідь на це виробник Hitachi створив Цент Генеративного Штучного Інтелекту Generative AI Center у травні 2023 року для сприяння надійному та ефективному використанню генеративного штучного інтелекту як всередині, так і зовні, і планує прискорити його зростання шляхом забезпечення замовників максимальною цінністю, а також підвищення продуктивності за допомогою рішень Lumada. Крім того, Hitachi працює над вирішенням проблем, використовуючи свої сильні сторони в інформаційних та операційних технологіях, продукції, а також застосування свого професійного досвіду і ноу-хау, які компанія отримала завдяки спільній творчій роботі з широким колом замовників-виробників.
До цього часу Daikin і Hitachi працювали над спільним створенням моделі виробництва наступного покоління, використовуючи відповідні технології та ноу-хау, включаючи цифровізацію паяльних робіт, цифровізацію процесів флюорохімічних реакцій, а також підтримку створення та реалізації оптимальних планів виробництва та продажів у хімічному бізнесі. Відтепер обидві компанії починають відчутне поглиблення ініціативи творчого співробітництва з метою створення виробництва без дефектного і несправного обладнання, що постійно розвивається і ніколи не зупиняється!
Джерело: Daikin
/
Переклад: ЛІКОНД