Токіо – Славетні японські виробники DAIKIN Industries і NEC об’єднуються для спільного дослідження та розробки інноваційних промислових кондиціонерів наступного покоління з метою ринкового наближення до інших продуцентів електроніки в галузі інформаційних технологій, таких як штучний інтелект.
Ринкові переваги компанії DAIKIN полягають у енерго-заощаджуваній технології, у той час як виробники електронних пристроїв є фахівцями з розробки кондиціонерів, що використовують сенсори зображення і працюють разом з освітленням. Кондиціонерний продуцент DAIKIN планує запозичити технологію розпізнавання обличчя компанії NEC та технологію аналізу масової поведінки, що виявляє, а також передбачає яким чином або в якому напрямку рухатимуться люди.
Обидві корпорації націлені на впровадження нової технології у 2020 році. DAIKIN налаштований на підвищення продажу своїх стрижневих моделей кондиціонерів на 50% до показника ¥3 трлн. ($28.7 млрд.) у фінансовому році до березня 2021 року – з позначки приблизно ¥2 трлн. у фіскальному 2016 році.
Обидві компанії також заснували спеціалізовану лабораторію у приміщеннях Технологічно-Інноваційного Центру DAIKIN в Осаці. Близько 10 інженерів приєднаються до спільного аналізу кондиціонерної системи, що має підвищити ефективність роботи офісного персоналу, і провести відповідні дослідження щодо створення оптимального повітря та приміщення для забезпечення оптимального кондиціювання цього повітря.
Частота серцебиття та дихання кожної людини буде вимірюватись за допомогою мобільного обладнання та інших пристроїв. Вираз обличчя та голос кожної людини аналізуватимуться завдяки технології розпізнавання обличчя, в той час як штучний інтелект має визначити, чи людині спекотно або комфортно, враховуючи її/його відчуття та фізичний стан. DAIKIN і NEC планують створити кондиціонери повітря, що налаштовуватимуться на оптимальну температуру та вологість, котрі в свою чергу пристосовані до фізичних кондицій кожного співробітника в офісі.
Компанія DAIKIN сподівається підвищити рівень своїх дизайнерських можливостей для розробки продукції та розраховує, що кондиціонери, оснащені функціями оптимізації робочої ефективності та покращення здоров’я людей, користуватимуться попитом. У випадку успіху альянсу, виробник також розгляне співробітництво у сегменті побутових систем кондиціювання повітря.
Провідні кліматичні ринкові гравці перебувають в стані шаленої конкуренції з метою розробки продукції, що застосовує прогресивні та інноваційні технології, намагаючись таким чином привернути зростаючий глобальний попит на кондиціонерні системи. Конкуренти DAIKIN, як то United Technologies із Сполучених Штатів та японська Mitsubishi Electric, збільшують інвестиції в системи, що обмежують споживання енергії усієї будівлі за допомогою он-лайн-моніторингу кондиціонерів – тієї ж самої технології, що використовується наразі в елеваторах та освітленні.
Джерело: NIKKEI
/
Переклад: ЛІКОНД