ЯПОНІЯ: Славетний глобальний кліматичний гігант Daikin Industries, Ltd. і світовий лідер у виробництві напоїв Suntory Holdings Limited оголосили Under the Midnight Rainbow як назву свого масштабного водного шоу, яке компанії спільно демонструватимуть на Expo 2025 в Осаці, Кансай, Японія, як частину цілої низки власних проектів із створення суспільства майбутнього.
Майже 300 фонтанів розповідатимуть історію життя та працюватимуть щодня на виставковій площі приблизно 8800 квадратних метрів, одній з найбільший в історії Expo. Підчас підготовки до шоу було створено веб-сайт для знайомства з історією шоу, вміст було завантажено 13 грудня 2023 року:
https://www.expo2025.airandwatershow.jp/en/
Under the Midnight Rainbow стане вражаючим шоу, яке повністю використовує воду, повітря, світло, вогонь, відео та музику для зображення історії життя в грандіозному масштабі. Захід проходитиме щодня після заходу сонця підчас проведення Expo на Water Plaza, символічній зоні виставки.
Завдяки водному шоу Under the Midnight Rainbow глядачі зможуть відчути історію повітря та води, які бачили все на Землі протягом мільярдів років. Обидві компанії сподіваються, що їх співпраця сприятиме новим відчуттям, які врешті мають зробити свій внесок в краще майбутнє.
Про шоу: Велична ідея, натхненна повітрям і водою, що оточують землю
Концепція цього шоу розповідає історію фестивалю, де повітря і вода створюють захисні узи та огортають життя.
Повітря і вода народилися на цій планеті мільярди років тому. Всі живі істоти, в тому числі і людина, споживають повітря і воду, передаючи естафету життя і еволюції. Концепція також походить з такої фантастичної ідеї:
Якби ми могли слухати розмови повітря та води, які бачили все на Землі, які б історії вони розповіли нам про те, що сталося на Землі? Можливо, вони б порадили нам майбутній шлях, яким ми маємо йти.

Назва
Японською:「アオと夜の虹のパレード」Ao to yoru no niji no paredo
Англійською: Under the Midnight Rainbow
Слово Ао, що з’являється в назві, в перекладі з японської означає Синій і є ім’ям дитини, яка є головним героєм історії. Це також спільний образ повітря і води. Yoru no niji означає Нічна Веселка, рідкісне природне явище, яке спостерігається вночі, коли повітря насичене вологою, а місяць яскравий. Цей надзвичайно дивний час, коли живі істоти наповнюються життєвою силою.

Історія
Коли місячної ночі на острові, де досі ходять легенди, з’являється веселка, за чутками, острівні істоти влаштовують фестиваль. В одну з таких ночей Ао, дитя острова, стикається з чарівною веселкою. У цій таємничій історії Ао в захваті зустрічається та спілкується з різними створіннями на фестивалі.
Видовищне шоу проводитиметься щодня в найбільшій виставковій зоні в історії Expo
Величезний сценічний простір створюється на Водній площі приблизно 200 на 60 метрів. Під виставкову площу заплановано близько 8800 квадратних метрів. У центрі сцени буде споруджено водяний каскад, що утворить водяний екран. Близько 300 фонтанів будуть розміщені на щільно розташованій території разом із різноманітним освітленням, лазерами та іншим обладнанням. Ці елементи резонуватимуть з музикою, створюючи вражаюче шоу, де відвідувачі зможуть відчути історію.
Візуалізація
Запланований період проведення – з 13 квітня (неділя) до 13 жовтня (понеділок) 2025 року.
Створення контенту
Kenji Kohashi, японський продюсер з планування заходів Expo 2025 Osaka, Kansai, зібрав митців з усього світу для планування і створення розважального контенту для цього шоу.
Виробництвом займається Naoki Tanaka, який керував барвистим проекційним відображенням на церемонії відкриття Паралімпійських Ігор у Токіо у 2020 році PARAde of ATHLETES. За музику відповідає композитор, аранжувальник і продюсер Yoko Kanno, яка у 2023 році була обрана журналом Newsweek як одна з 100 японців, яких поважає світ. Французька продюсерська компанія ECA2, що понад 20 років планує та проводить події та шоу світового рівня, також бере участь із своїм унікальним поєднанням мистецтва та технологій.

Профіль команди
Naoki Tanaka, автор планування і концепції
Креативний директор / Dentsu Lab Tokyo
Активно працюючи як в Японії, так і за кордоном, Tanaka продовжує передавати потужні безмежні вирази та меседжі через свої проекти, поєднуючи копірайтинг, відео, дизайн і технології. Основні роботи включають церемонію відкриття Паралімпійських ігор у Токіо у 2020 році PARAde of ATHLETES і All Players Welcome, підчас яких він розробив нові інструменти спілкування з творцями з бічним аміотрофічним склерозом ALS. Tanaka отримав багато національних і міжнародних нагород.

Yoko Kanno, композитор, аранжувальник і музичний продюсер
- Композиція та аранжування пісні Flowers Will Bloom Hana wa saku японської телерадіомовної корпорації NHK для підтримки зусиль з відновлення після землетрусу та цунамі на Tōhoku 2011 року.
- Композиція та аранжування для Cowboy Bebop (телесеріал аніме 1998 / Live-Action Series 2021 від Netflix), Macross Frontier і Ghost in the Shell – Stand Alone Complex.
- Композиція, аранжування та диригування Ray of Water, святкової пісні для Національного фестивалю 20-річчя сходження Його Величності Імператора на престол.
- Композиція та аранжування для серіалу The Makanai: Cooking for the Maiko House на Netflix, режисер Hirokazu Kore-eda. Представлено у випуску Newsweek 100 японців, яких поважає світ за 2023 рік.
ECA2, виробництво
Французький оператор з виробництва подій ECA2 створює незабутні спогади за допомогою мультисенсорного сприйняття через мистецтво і технології, що виходять за межі будь-яких обмежень. Майже 35 років ECA2 є гарантією виняткової якості для багатьох шоу по всьому світу, розробляючи унікальні твори для спеціальних подій, таких як всесвітні виставки, олімпійські церемонії і постійні шоу для тематичних парків і туристичних напрямків. Завдяки визнаній гнучкості та сміливому баченню, ECA2 вдалося створити понад шістдесят знакових шоу в сімнадцяти країнах світу. Через локальні шоу та одноразові сенсації, що висвітлюють напрямок, місто чи країну, компанія демонструє місцеву унікальність для всього світу.
Про Suntory Group

В якості світового лідера у виробництві напоїв, Suntory Group пропонує унікальне різноманітне портфоліо продукції: від високоякісних алкогольних напоїв, пива, вина, готових до вживання алкогольних напоїв до чаю, бутильованої води, негазованих і газованих безалкогольних напоїв, готових до вживання, до кави та енергетичних напоїв, а також продуктів для здоров’я та оздоровлення. Suntory об’єднує відзначені нагородами японські віскі Yamazaki, Hibiki і Hakushu, а також культові американські спиртні напої Jim Beam і Maker’s Mark. Suntory також зачаровує смакові рецептори пивом The Premium Malt, володіє винятковим японським вином Tomi та всесвітньо відомим Château Lagrange. Колекція бренду включає Sauza Tequila, улюблені безалкогольні напої Orangina, Lucozade, Ribena, кава BOSS, зелений чай Iyemon, воду Suntory Tennensui, чай TEA+ Oolong Tea, V і BRAND’S, а також популярний продукт для здоров’я та самопочуття Sesamin EX.
Заснована як сімейна компанія в 1899 році в Осаці, Японія, Suntory Group перетворилася на глобальну компанію, що працює в Америці, Європі, Африці, Азії та Океанії, з річним доходом $20,2 млрд. у 2022 році (без урахування акцизних податків). 40 885 співробітників компанії по всьому світу спираються на унікальне поєднання японської майстерності та світових смаків з метою дослідження нових категорій продукції і ринків.
Як корпорація, що тісно пов’язана з дарами природи та водою, Suntory Group завжди захищатиме екосистеми, що постачають воду. Оскільки екосистема виробника є джерелом не лише бізнесу та глибокого досвіду, що група створює для життя людей, але й самого людського життя. Suntory Group і надалі залишатиметься компанією, де кожен матиме свободу та гнучкість для інновацій. Усіма своїми корпоративними заходами Suntory прагне надихнути на блискуче життя.
Більше про Suntory Group, її бренди та її прагнення до соціальної відповідальності та сталого розвитку на www.suntory.com, у Facebook, X, Instagram, LinkedIn та YouTube.
Джерело: Daikin
/
Переклад: ЛІКОНД