Daikin інвестує понад ¥35 млрд. у виробництво кондиціонерів в Індії протягом наступних 3 років

Daikin інвестує понад ¥35 млрд. у виробництво кондиціонерів в Індії протягом наступних 3 років

21.12.2022 / Новини Daikin

Авторитетний глобальний кліматичний виробник Daikin має амбітну мету – досягти найбільшої ринкової частки в сегменті побутових кондиціонерів в Індії для подальшого зміцнення своєї позиції компанії №1 на місцевому кондиціонерному ринку і перетворення Індії на наступну ключову базу для свого бізнесу. Ця мета є частиною п’ятирічного Стратегічного Плану Управління Fusion 25 компанії Daikin, оголошеному в червні 2021 року, що охоплює 2021–2025 фінансові роки і закінчується березнем 2026 року.

Daikin проводить в Осаці прес-брифінг щодо подальшого розвитку бізнесу в Індії

Понад рік потому, 28 вересня 2022 року, Daikin провів бізнес-брифінг під назвою ‘На шляху до беззаперечного світового кліматичного виробника № 1 і потужної бізнес-присутності в Індії’ та оприлюднив детальніші плани щодо свого бізнесу з кондиціювання повітря в Індії для досягнення вищезазначеної мети. Плани передбачають інвестиції в розмірі понад ¥35 млрд. або близько $242 млн. протягом наступних трьох років.

За інформацією ринкових експертів, індійський ринок кондиціювання повітря швидко зростатиме через низький рівень ринкового проникнення, що становить близько 5%, зростання валового внутрішнього продукту ВВП і купівельної спроможності, зростання попиту на житло внаслідок швидкого збільшення населення та урбанізації, а також внаслідок урядової політики, що суттєво підвищує попит на кондиціонери повітря. На цьому надзвичайно перспективному індійському кліматичному ринку, компанія Daikin, що вже виборола чільну позицію, забезпечить відповідні обсяги своєї продукції та має досягти беззаперечної провідної позиції № 1 у майбутньому.

З цією метою Daikin здійснює наразі п’ять основних кроків: створення потужних каналів продажу своєї продукції, значне підвищення загального визнання і впізнаваності бренду, зміцнення виробничих потужностей для підтримки розширення продажів кондиціонерів повітря, розробка локальної продукції та сприяння всебічному розвитку людських ресурсів. Завдяки цьому багатобічному підходу, компанія впроваджуватиме ініціативи з огляду на особливості місцевого індійського ринку.

По-перше, щодо розбудови потужних каналів збуту кліматичної продукції та покращення впізнаваності бренду, Daikin розширить кількість своїх дилерів по всій Індії з нинішніх понад 10 000 до 14 000 до 2025 фінансового року. Водночас компанія відкриє свої ексклюзивні торгівельні салони кондиціонерів повітря Daikin Solutions Plaza DSP, переважно в малих і середніх містах з населенням менше 1 мільйона, зміцнюючи тим самим присутність бренду Daikin і водночас збільшуючи кількість салонів DSP з 450 у 2021 фінансовому році до 800 у 2025 фінансовому році. У великих містах з населенням від 1 до 5 мільйонів Daikin зміцнить потужність свого бренду, розгорнувши салони DSP, що представлятимуть усі лінійки продукції. Крім того, компанія прискорить стратегію використання платформ онлайн-продажів з метою спрямування своїх існуючих і перспективних замовників на продажі в офлайн-ексклюзивних магазинах.

Щодо зміцнення виробничих баз для підтримки розширення продажів продукції, Daikin будує наразі свій третій завод у Sri City, Andhra Pradesh, на півдні Індії, на додаток до першого та другого заводів у Neemrana, Rajasthan, на півночі країни. Після запуску нового заводу, запланованого на серпень 2023 року, Daikin збільшить свою річну потужність виробництва побутових кондиціонерів в Індії з нинішніх 2,2 мільйона систем до 4,7 мільйона, напівпромислових кондиціонерів з 130 000 систем до 345 000, мультизональних систем із змінним об’ємом холодоагенту VRV від 70 000 одиниць до 185 000 і чиллерів від 1500 систем до 2500. Крім того, завдяки виробництву компресорів на третьому заводі, частка місцевого виробництва компресорів, що досі імпортувалися, буде збільшена до 90% у вартісному виразі. Водночас, Daikin активно розвиває мережу місцевих постачальників.

На основі глобального базового дизайну, розробленому в Японії, Таїланді та Малайзії, компанія Daikin India розробила продукцію, придатну для місцевого ринку, наприклад, вирішуючи проблеми місцевого електропостачання, транспортних умов, забруднення води, тощо. З метою інтенсифікації місцевих розробок, Daikin відкрив науково-дослідницький центр у Neemrana у 2016 році та науково-розробницьку базу, присвячену інформаційним технологіям ІТ, у Hyderabad у 2018 році. Крім того, у Neemrana будується нова науково-дослідницький комплекс, що має розпочати роботу в грудні 2023 року.

2.jpgГалузеві оцінки показують, що протягом наступних п’яти років Індії знадобиться 200 000 кваліфікованих технарів у секторі кондиціювання повітря. Для розширення своєї мережі інженерів, Daikin співпрацює з професійно-технічними школами по всій Індії в рамках ініціативи під назвою Центр Передового Досвіду CoE, встановлюючи кондиціонери повітря Daikin у класах і проводячи навчальні заняття для найближчих дилерів і студентів. Індія багата талановитою молоддю, яка розмовляє англійською мовою та має передові навички в ІТ. Daikin прагне працевлаштувати таких талановитих людей через центри CoE та інші заходи.

Завдяки зазначеним вище п’яти основним заходам, виробник Daikin всіляко сприятиме ініціативам, що наразі в активній фазі в Індії. В результаті компанія зможе забезпечити необхідні обсяги кондиціонерів в Індії, населення якої становить 1,3 мільярда, а також в Африці, де цей показник перевищує 1,4 мільярда, і на Близькому Сході з населенням у 400 мільйонів з кліматом і ринковим середовищем подібним до Індії. Захопивши величезний ринок загальною кількістю понад 3 мільярдів людей, компанія має всі шанси виграти боротьбу за обсяги.

Крім того, Daikin планує застосувати свій індійський досвід в інших країнах, що розвиваються, і експортувати з Індії до 100 країн до 2025 фінансового року. Компанія прагне зробити Індію основною глобальною базою постачання кондиціонерів і інвестує понад ¥35 млрд. протягом наступних трьох років. Приблизно ¥29 млрд. або $200 млн. буде інвестовано в третій завод, а решта ¥6 млрд. або $42 млн. буде вкладено в науково-дослідний центр. Як результат, компанія Daikin India прискорить розширення бізнесу з амбітною метою подвоїти продажі в сегменті кондиціонерів повітря у 2025 фінансовому році порівняно з 2021 фіскальним роком.

Джерело: E-JARN> / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval