DAIKIN обрано трансформаційним брендом сталого розвитку 2024 року

DAIKIN обрано трансформаційним брендом сталого розвитку 2024 року

15.04.2024 / Новини Daikin

ЯПОНІЯ: Авторитетний світовий кліматичний важковаговик Daikin Industries Ltd. відзначено нагородою Трансформаційний Бренд Сталого Розвитку SX у 2024 році в рамках конкурсу Transformation Sustainability (SX) Brands 2024, що присуджується спільно Міністерством Економіки, Торгівлі та Промисловості METI і Токійською Фондовою Біржою TSE.

Брендом SX відзначаються видатні компанії, зареєстровані на TSE, що були обрані для підвищення їхньої здатності до створення джерел фінансування екологічно безпечного зростання з метою покращення корпоративної вартості. Відзнака SX заснована вперше для презентації брендів, привабливих для інвесторів, що наголошують на покращенні корпоративної вартості в середньостроковій та довгостроковій перспективі.

Цілі компанії Daikin в довгостроковій перспективі — забезпечення нових цінностей у вигляді здорового та комфортного способу життя та створення чистого простору, сприяючи при цьому покращенню навколишнього середовища. У своєму Стратегічному Плані Управління Fusion 25, орієнтованому на 2025 фінансовий рік, компанія зосередилася на трьох основних напрямках стратегії зростання: Досягнення вуглецевої нейтральності, Активне просування клієнтсько-орієнтованих рішень та Створення цінності за допомогою повітря. Daikin вже визначив ключові напрямки Групи для реалізації зазначених цілей і розпочав роботу щодо їх впровадження.

Цього разу у відборі на нагороду Бренд SX оцінювалися наступні моменти:

  1. Стратегічний План Управління Fusion 25 формулює стратегії з обох аспектів ретроспекції та прогнозування, і включає їх у конкретні плани дій. Це допомагає краще зрозуміти зв’язки та послідовність кожної стратегії.
  2. Швидке прийняття рішень і відповідні зусилля розглядалися з точки зору управління для створення належної системи нагляду та моніторингу. З цієї причини можна очікувати постійного та оперативного перегляду стратегій щодо змін у зовнішньому середовищі.
  3. Компанія працює в сфері кондиціювання повітря з набором цінностей і довгостроковою стратегією розвитку бізнесу шляхом визначення ризиків і можливостей, пов’язаних з проблемами зміни клімату. Навіть зберігаючи загальну перспективу, Daikin демонструє орієнтацію на інтеграцію, просуваючи такі аспекти, як технологічні можливості, що є джерелом власної конкурентоспроможності.
  4. Використовуючи свої високі технічні можливості, компанія активно працює над формуванням правил у різних регіонах світу. Стратегія інтелектуальної власності ефективно пов’язана зі стратегіями її впровадження та сприяє розширенню ринку кондиціонерів.

Daikin прагне як до зростання бізнесу, так і до вирішення екологічних і соціальних викликів, удосконалюючи свої сильні сторони, які компанія культивувала протягом багатьох років, оскільки продовжує забезпечувати нові цінності для світу, який зазнає значних змін.

Новини METI: https://www.meti.go.jp/english/press/2024/0423_001.html

Джерело: Daikin / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval