Daikin оголошує про публікацію інтегрованого Звіту за 2024 рік

Daikin оголошує про публікацію інтегрованого Звіту за 2024 рік

06.09.2024 / Новини Daikin
Прослухати статтю

ЯПОНІЯ: Щороку провідний глобальний кліматичний виробник Daikin Industries, Ltd. публікує Інтегрований Звіт з метою інформування своїх акціонерів та інвесторів про ініціативи Групи Компаній Daikin, що впроваджуються для підвищення корпоративної вартості в середньо- та довготерміновій перспективі.

У 2024 році Daikin святкує 100-річчя з дня заснування компанії і, відповідно, Звіт представляє сильні боки та унікальну бізнес-модель, яку Daikin культивує з початку свого існування, а також деталізує стратегію подальшого зростання Групи та її розвитку на наступні 100 років, працюючи водночас над вирішенням екологічних та соціальних проблем.

В майбутньому Daikin продовжуватиме приділяти пріоритетну увагу спілкуванню з усіма зацікавленими гравцями, починаючи з акціонерів та інвесторів, оскільки славетний японський кліматичний важковаговик прагне зробити свій вагомий внесок в екологічно стійке суспільство та досягти відчутного зростання Групи.

Основні пункти Інтегрованого Звіту Daikin 2024 у зверненнях Генерального та Головного Операційного директорів:

Накопичений багаторічний досвід, зміцнення сильних сторін та унікальна бізнес-модель Daikin

На додаток до своєї основної технології кондиціювання повітря, вдосконаленої протягом багатьох десятиліть, Daikin має унікальну бізнес-модель, що включає виробництво продукції в глобальному масштабі на основі локалізації виробничого процесу для місцевого споживання, а також надійну мережу реалізації продукції, що поширюється на кожен регіон світу. Діяльність Групи, спрямована на подальше зміцнення лідерства на світовому кліматичному ринку як комплексного виробника кондиціонерів повітря, представлена ​​в Звіті.

Фінансова стратегія

Daikin презентує свої ініціативи щодо підвищення прибутковості, авансових інвестицій для майбутнього зростання та розвитку, підходу до політики капіталу та фінансової стратегії для максимізації корпоративної вартості у зв’язку із своїм Стратегічним Планом Управління Fusion 25.

Особливості

З урахуванням найближчої мети – стати компанією №1 на Північноамериканському кліматичному ринку – Daikin прагне розширити свій бізнес, роблячи величезний внесок в суспільство з повною вуглецевою нейтральністю, розробляючи екологічно чисту продукцію.

Стратегії та основи управління

Цей пункт Звіту пояснює стратегію управління Daikin для реалізації цілей компанії, підвалини управління, що є основою для виконання цієї стратегії, а також ініціативи щодо її підтримки та посилення.

Огляд операцій

Прогрес у виконанні стратегії компанії описаний за типом бізнесу та регіону.

Джерело: Daikin / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval