Daikin планує підкорити індійський кліматичний престол завдяки регіонально-специфічним рішенням

Daikin планує підкорити індійський кліматичний престол завдяки регіонально-специфічним рішенням

07.12.2018 / Опубліковано в Новини Daikin

OSAKA/MUMBAI/SEOUL – Кліматичний гігант Daikin Industries налаштований на запуск у 2021 році третього заводу з виробництва побутових кондиціонерів в Індії, що передбачає інвестиції на рівні ¥10 млрд. ($88.4 млн.) та подвоєння щорічного обсягу виробництва на місцевому ринку з надзвичайно високими темпами зростання до 2 млн. систем.

Відомий японський виробник систем кондиціювання повітря планує придбати земельну ділянку для нового заводу в західній або південній Індії, можливо цього місяця. Свіжі інвестиції надходять майже одразу за відкриттям другої фабрики Daikin у північному індійському штаті Rajasthan у 2017 році. До березня 2021 року компанія розраховує на річний показник продажу ¥100 млрд. в Індії, подвоївши результати фіскального 2017 ріку.

Daikin розробив стратегію домінування на індійському ринку завдяки рішенням, пристосованим до локальних особливостей, розділивши країну на п'ять регіонів на основі таких факторів, як клімат та надійність енергопостачання. Компанія пропонує системи, призначені для роботи в регіонах з температурою, що перевищує 50°C, а також моделі з функціями нагріву для регіонів, де випадає сніг.

З розширеними виробничими потужностями Daikin та підсиленою маркетинговою стратегією, що передбачає постачання охолоджувальних систем до всіх 29 аеропортів, що відкрилися в Індії протягом останніх трьох років, компанія прагне до випередження місцевих конкурентів, а також глобальних ринкових гравців, таких як LG Electronics з Південної Кореї.

На фото: демонстраційний зал кондиціонерів Daikin в одному з магазинів Мумбая. Компанія прагне відокремити себе на індійському ринку за допомогою кондиціонерів, адаптованих до регіональних особливостей, як то нестабільне електропостачання.

Індійський кліматичний ринок побутових систем очікує в 2023 році на показник 7.47 млн. кондиціонерів, що на 70% вище у порівнянні з 2017 роком, в той час як світовий ринок зросте лише на 20%, повідомляє бритійська маркетингово-дослідницька агенція Euromonitor International.

Кожна з компаній Daikin, LG і Voltas – частина групи Tata, найбільшого конгломерату Індії – володіє приблизно 15-20% ринковою долею в країні, тоді як японський важковаговик посів перше місце за обсягами продажу в 2015 році. Інші конкуренти в Індії охоплюють Американського виробника Carrier, а також японських гравців Panasonic та Групу Hitachi.

Своєму успіху на індійському ринку Daikin має завдячувати Kanwal Jeet Jawa, генеральному директору індійського представництва компанії. Після виходу на ринок Індії у 2000 році японський виробник проходив складний період адаптації. В 2010 році Jawa, з більш ніж тридцятирічним досвідом у галузі кондиціювання повітря, був призначений головою місцевого офісу, де замінив японського керівника.

Jawa зменшив імпорт з Таїланду та водночас збільшив місцеве виробництво з метою зниження витрат, що дозволило Daikin вивести на ринок звичайні побутові кондиціонери вартістю приблизно на 20% нижче від попередніх моделей – від 32000 до 38000 рупій (від $450 до $540). Ці системи користуються попитом серед споживачів, незважаючи на ціну, що на 30% більше, ніж у Voltas, і на 10% більше, ніж у LG. Обидва індійських виробничих підприємства південнокорейського LG працюють на повну потужність з минулого року, і компанія сподівається виготовити приблизно 1,6 млн. систем в 2018 році.

Незважаючи на більш низькі ціни на продукцію Voltas і LG, Yoshihiro Mineno, один з топ-менеджерів Daikin зазначив, що скорочення витрат дозволило компанії "стабілізувати ціни в усьому сегменті". Але, із зростанням індійського ринку, користувачі можуть стати більш чутливими до цінових показників.

Джерело: Asia Nikkei / Переклад: ЛІКОНД