OSAKA – З метою інтенсивнішої реалізації новітніх енерго-ефективних рішень, світовий кліматичний лідер Daikin Industries планує до фінансового 2020 року подвоїти свою мережу продажу кондиціонерної продукції на індійському ринку до 10,000 роздрібних пунктів, поширюючи тим самим присутність поза межі найбільших міст країни та пропонуючи споживачеві інноваційні енерго-ефективні технології.
Наразі продаж кондиціонерів сконцентровано у головних індійських містах, як то New Delhi та Mumbai, що перевищують 5,000,000-й показник населення. Із швидкістю зростання темпів продажу у 25% щорічно, Daikin очікує також на зростання попиту на кондиціонери в менш населених місцевостях – від 500,000 до 2 млн. людей завдяки економічному буму. У фіскальному 2020 році, компанія націлена на продаж кондиціонерів в Індії на рівні ¥100 млрд. ($913 млн.), що дорівнює приблизно подвійному існуючому показнику.
В Азійському регіоні Daikin суттєво підвищив продаж інверторних систем, що прецизійно контролюють продуктивність компресора згідно з необхідною температурою, знижуючи тим самим споживання електрики та витрат. Компанія забезпечить місцевих операторів кондиціонерами з інверторною технологією, оскільки індійський споживач вимагає енерго-ефективної продукції.
У жовтні поточного року, Daikin має запустити фабрику у північному штаті Rajasthan, що подвоїть виробництво побутових кондиціонерів до 1 млн. систем щорічно. До травня 2018 року компанія також планує побудувати логістичний центр площею 50,000 м2 на земельній ділянці біля нової фабрики.
Кондиціонери наразі відвантажуються дилерам із складських комплексів, що розташовані у декількох штатах, однак Daikin планує сконсолідувати усі свої складські потужності з метою оптимізації загальної логістики в країні, після того як Індія запровадила у липні податок на товари та послуги, спростивши таким чином окремі регіональні податкові коди в один національний.
Через розширення виробництва, логістики та обсягів продажу в Індії, кліматичний гігант Daikin визнає країну з населенням більш ніж у 1.2 млрд. людей одним із своїх найважливіших ринків. Компанія також розмірковує над будівництвом виробничих потужностей в інших індійських регіонах, як то на півдні Індії, з метою експорту кліматичних систем до країн Африки та Близького Сходу.
Джерело: Asia Nikkei>
/
Переклад: ЛІКОНД