БЕЛЬГІЯ: Провідний європейський кліматичний виробник Daikin Europe оголосив про розширення своїх хмарних сервісів для охоплення побутових теплових насосів типу повітря-повітря та спліт-систем.
Хмарний сервіс для побутових систем Daikin Cloud Service (DCS) Residential надає інсталяторам інструменти для віддаленого моніторингу та управляння налаштуваннями блоків у замовників за різними параметрами, забезпечуючи там самим швидку діагностику та вирішення питань технічного обслуговування.
Можливості віддаленого доступу, які пропонує Daikin Cloud Service Residential, дозволяють інсталяторам та інженерам працювати з будь-якої локації. Вони можуть залишатися на зв’язку підчас моніторингу, точного налаштування та управління встановленими системами 24/7. Онлайн-доступ сприяє проактивному аналізу аварійних ситуацій і скорочує час втручання для пришвидшеного та ефективнішого обслуговування.
Сервіс забезпечує установникам доступ до користувацьких елементів управління для віддаленого моніторингу та коригування налаштувань у випадках виникнення проблем через помилки в налаштуваннях. Хмарні послуги пропонують також контроль над широким діапазоном польових налаштувань та дозволяють установникам прецизійно керувати більш складними параметрами, що охоплює, наприклад, налаштування для камінів, роботу інфрачервоної технології Daikin Intelligent Eye для визначення людей в приміщенні з подальшою активацією або деактивацією енергозберігаючого режиму, а також цілеспрямовану корекцію внутрішньої температури.
Завдяки 36 точкам даних програмного забезпечення D-checker, а також можливості перегляду історії даних за два місяці, інсталятори можуть постійно контролювати важливу інформацію для побутових систем. Нова функція візуалізації з новим графічним дисплеєм і доступністю кодів помилок допомагає спростити аналіз тенденцій і дозволяє швидше ідентифікувати проблему.
Завдяки хмарному сервісу DCS Residential, компанія Daikin наполягає, що прості системні проблеми, за винятком дефектних блоків або компонентів, які становлять більше половини звернень від замовників, можна швидко вирішити шляхом дистанційної адаптації користувацьких налаштувань та польових налаштувань онлайн. Для більш складних сценаріїв, що вимагають візиту на об’єкт, віддалений моніторинг дозволяє заздалегідь планувати та замовляти запчастини.
Джерело: Daikin Europe
/
Переклад: ЛІКОНД