Daikin повідомляє про зростання обсягів реалізації продукції на 20%

Daikin повідомляє про зростання обсягів реалізації продукції на 20%

12.05.2023 / Новини Daikin

Бельгія – Авторитетний кліматичний виробник Daikin Europe N.V. оголосив результати своєї фінансової групи за 2022 фінансовий рік, що закінчився 31 березня 2023 року. Керуючись високим попитом на низьковуглецеві опалювальні та охолоджувальні рішення, Daikin повідомляє про значне зростання своїх обсягів продажу продукції в Європі, на Близькому Сході та в Африці (регіон EMEA) на 20%, що наразі становлять €5,2 млрд. і є найкращим результатом компанії за всю історію.

Daikin Europe є лідером на ринку систем кондиціювання повітря, опалення, вентиляції та охолодження в Європі, на Близькому Сході та в Африці (регіон EMEA).

Daikin повідомляє про значне загальне зростання продажів у регіоні EMEA, незважаючи на постійні глобальні виклики, що спричиняють постійний дефіцит системних компонентів, перебої в ланцюзі постачання продукції, енергетичну кризу в Європі з рекордно високими цінами на газ, високу інфляцію та нижчу купівельну спроможність.

masatsugu-minaka.jpeg“Незважаючи на відчутні економічні виклики, потужне зростання Daikin Europe у 2022 році перевищує амбітні цілі нашого 5-річного Стратегічного Плану Управління FUSION 25. Наші інноваційні технології опалення та охолодження з низьким вмістом вуглецю, розроблені в EMEA для реалізації в цьому ж регіоні, продовжують створювати необхідні умови для енергетичного переходу в Європі, на Близькому Сході та в Африці”, зазначає Masatsugu Minaka, голова правління Daikin Europe N.V. і старший виконавчий директор Daikin Industries Ltd.

Зміцнення позиції ринкового лідера

У побутовому сегменті компанія Daikin зміцнила свої позиції лідера ринку. Попит на європейському ринку опалення за допомоги теплового насосу зріс швидше, ніж будь-коли – понад 40% порівняно з 2021 роком, завдяки заходам Європейської Унії щодо декарбонізації наявного фонду будівель та прискорення його незалежності від викопного палива. Daikin завоював додаткову частку ринку завдяки оперативнішим інвестиціям у європейські виробничі потужності, ніж у конкурентів.

  • Зростання продажів у сегменті побутового опалення в основному зумовлене системами опалення типу повітря-вода на базі теплового насосу Daikin Altherma розробки Daikin. Ці рішення були популярні в новозбудованих будинках протягом багатьох років, а тепер також знайшли надійний вихід на ринок модернізації як повнофункціональна альтернатива для всіх типів систем опалення на основі викопного палива.
  • Зростаюча популярність використання спліт-систем побутового кондиціювання повітря Daikin як енергоефективних рішень для опалення. Ці кондиціонери є тепловими насосами типу повітря-повітря, що забезпечують як охолодження, так і нагрівання.
“Зі зростанням попиту на теплові насоси, ми змогли збільшити обсяги виробництва у порівнянні з нашими початковими планами, незважаючи на складні та нерегулярні джерела компонентів. Як результат ми досягли більш ніж 150% зростання обсягів продажу теплових насосів у порівнянні з попереднім фінансовим роком”, пояснює Takayuki Kamekawa, віце-президент департаменту продажів компанії Daikin Europe.
wim-de-schacht1.jpeg

У комерційному сегменті європейський ринок після пандемії COVID-19 все ще демонстрував нестабільність інвестицій у роздрібну торгівлю та готельну галузь. Найсильнішим активом Daikin виявилося вдале розміщення лінійки для легких комерційних застосувань, таких як невеликі центри обробки даних і складські приміщення, а також оперативна доступність систем VRV для великих комерційних проектів.

У сегменті холодильного обладнання низький попит збоку мереж роздрібної торгівлі продуктами харчування негативно вплинув на показники дочірньої компанії Daikin Europe AHT. Для пом’якшення цього ефекту було вжито необхідних заходів через розробку диференційованих та інтегрованих пропозицій.

Daikin також продовжував зміцнювати свої сервісні потужності. У 2022 році його італійська дочірня компанія придбала постачальника технічних послуг Landi S.p.A з 50 новими колегами у італійському регіоні Lombardy.

Інвестиції в нові заводи та існуючі виробничі майданчики

У 2022 році компанія Daikin Europe продовжила інвестувати в Європу та регіон EMEA відповідно до своєї стратегії близькості до ринків збуту. Daikin вважає цей стратегічний напрямок важливою причиною здатності запобігти найнесприятливішим наслідкам проблем глобального ланцюжка постачань продукції. Минулого року Daikin Europe оголосила:

  • Інвестиції понад €90 млн. для розширення виробництва теплових насосів у Бельгії, Німеччині, Чехії та Туреччині.
  • Інвестиції в розмірі €300 млн. в нову фабрику з побутових теплових насосів у Польщі. Будівництво нового виробничого майданчика планується завершити у квітні 2024 року, тоді як початок роботи заплановано на липень 2024 року.
  • Відкриття першого заводу в Королівстві Саудівська Аравія, другого заводу Daikin Europe на Близькому Сході після Дубая, що виробляє вентиляційні установки та енергоефективне обладнання, необхідне для кліматичних рішень у великих приміщеннях.
“Наша стратегія віддавати пріоритет науково-дослідницьким розробкам і створенню інноваційних кліматичних рішень з низьким вмістом вуглецю поблизу ринків, що ми обслуговуємо, безсумнівно, є правильним напрямком”, наголошує Wim De Schacht, віце-президент департаменту обслуговування, рішень і корпоративних питань Daikin Europe N.V.

Прийдешнє 50-річчя: десятиліття послідовного зростання регіону EMEA

toshitaka-tsubouchi.jpegЗначне зростання у 2022 році перевищує амбіції, визначені у 5-річному Стратегічному Плані Управління FUSION 25 компанії Daikin Europe. Щоб не відставати від своєї амбітної траєкторії зростання, група Daikin Europe прийняла у 2022 році понад 1200 нових співробітників у всій своїй організації в регіоні EMEA, збільшивши тим самим свою робочу силу приблизно на 10%. Компанія продовжує зміцнювати всі свої напрямки та планує працевлаштувати 7 000 людей до 2030 року, збільшивши свій кадровий резерв з 13 700 до 20 000 співробітників у регіоні EMEA.

“У жовтні 2023 року виробник Daikin Europe святкуватиме своє 50-річчя. Як лідер ринку, ми завжди ставили потреби наших громад, замовників і співробітників на перше місце. Ми пишаємося тим, що цей підхід призвів до десятирічного безперервного зростання в регіоні EMEA”, підсумовує Toshitaka Tsubouchi.

Джерело: Daikin Europe N.V.> / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval