Daikin працюватиме з інтелектуальним обладнанням для підвищення якості обслуговування

Daikin працюватиме з інтелектуальним обладнанням для підвищення якості обслуговування

25.11.2019 / Новини Daikin

ЯПОНІЯ: світовий кліматичний гігант Daikin Industries співпрацюватиме з японським фахівцем в галузі цифрових технологій Fairy Devices з метою розробки технічних засобів для підтримки віддаленої роботи на об’єктах замовників.

Співпраця має поєднати досвід Fairy Devices в сегменті цифрових технологій, як то розпізнавання голосу, найсучасніший штучний інтелект та аналіз даних, з багаторічною експертизою виробника Daikin щодо дистанційного вирішення технічних проблем на об’єктах замовників на глобальному кондиціонерному ринку.

Обидві компанії готуються до спільної презентації системи Thinklet, що, на думку ринкових експертів, є першим у світі ‘розумним’ мобільним пристроєм, оснащеним інтелектуальною мульти-мікрофонною та голосо-розпізнавальною технологією.

Це вже не вперше, коли кондиціонерний важковаговик Daikin залучений до розробки схожих технологій. У 2017 році у Нідерландах, компанія протестувала використання високотехнологічних смарт-окулярів для надання допомоги своїм сервісним інженерам на кліматичному ринку. Однак, схоже, нова співпраця піде набагато далі.


Daikin цілковито визнає важливість сервісу, як то технічного обслуговування та інспекції кліматичних систем з метою підтримки їх працездатності та якості експлуатації. В процесі експансії компанії по всьому світу, впродовж багатьох років, особливо в країнах, що розвиваються, японський виробник зіткнувся з великим дефіцитом інженерів на місцях. Daikin також вбачає нагальну потребу в швидкому навчанні сервісних інженерів у всьому світі для суттєвого підвищення якості сервісних послуг.

Спільна розробка Thinklet інкорпорує голосову та відео технологію

Інтелектуальний мобільний пристрій Thinklet та платформи API та AI від Fairy Devices інтегруються з Інтернет-додатками компанії Daikin Industries з метою забезпечення технологічних рішень для підтримки дистанційної сервісної роботи інженерів.
Система Thinklet оснащена п’ятьма мікрофонами, що дає змогу користувачеві або, наприклад, інструктору спілкуватися навіть у надмірно галасливих умовах. Пристрій також включає високоефективне розпізнавання голосу, ширококутну відеокамеру з розподільчою здатністю на 8 мільйонів пікселів, а також підтримку комунікаційних протоколів Wi-Fi та 4G LTE.

Спираючись на відгуки та досвід великої кількості інсталяційних та сервісних операцій на кондиціонерному ринку, Daikin Industries та Fairy Devices мають намір розробити більш практичне ‘групове комунікаційне рішення’.

Джерело: COOLINGPOST> / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval