Споживання палива та викиди CO2 буде скорочено на 20%
OSAKA — Японський кліматичний гігант Daikin Industries розпочинає підготовку до початку продажу сухопутним вантажоперевізникам рефрижераторних контейнерів на базі технології, що знижує споживання палива на 20%.
У холодильних контейнерах Daikin використовуватимуться інвертори для зниження споживання палива та викидів вуглекислого газу. (Фото: Daikin)
Кондиціонерні компресори, що знижують температуру в контейнері, будуть оснащені інверторами для управління обертанням двигуна. За даними Daikin, система зменшує викиди вуглекислого газу контейнера на 20% або більше.
Більшість рефрижераторних контейнерів до цього часу обходилися без інверторів з міркувань вартості. З метою зменшення витрат, Daikin переробляє компоненти, що містяться в системах кондиціонування повітря для будівель.
Контейнери Daikin будуть приблизно на 10% дорожчими, ніж продукти конкурентів, але замовники зможуть заощадити на витратах та часі на обслуговування.
Інвертори також допомагають зменшити знос охолоджувальних компонентів. Контейнери Daikin можуть працювати 3000 годин між перевірками — вдвічі довше, ніж звичайні контейнери.
Daikin спочатку продаватиме контейнери для охолодженого зберігання в Європі. Французька транспортна компанія та інше підприємство з Німеччини вже прийняли рішення залучити продукцію Daikin для своєї роботи.
Очікується, що європейські компанії мають знизити викиди CO2 у своїх ланцюгах постачання продукції відповідно до суворих континентальних норм.
Daikin також розширюватиме бізнес за межами Європи із запланованим показником продажу охолоджувальних контейнерів на рівні ¥20 млрд. або $173 млн. у 2025 фінансовому році.
Відомі Американські гравці Carrier і Thermo King утворюють фактичну дуополію на світовому ринку рефрижераторних контейнерів. Компанія Daikin прогнозує, що ринок середньо- і низькотемпературних перевезень становитиме ¥800 млрд. у 2025 році – майже на 50% більше, ніж у 2021 році. Попит на заморожені продукти зростає в розвинених країнах, оскільки люди їдять вдома підчас пандемії COVID-19. Очікується, що попит на медичні товари також зробить свій внесок в ринковий розвиток.
Джерело: ASIA NIKKEI>
/
Переклад: ЛІКОНД