Daikin розширює присутність на європейському та американському ринках фільтрації повітря

Daikin розширює присутність на європейському та американському ринках фільтрації повітря

28.12.2016 / Новини Daikin

Осака – Японський кондиціонерний гігант DAIKIN Industries закінчив процес придбання шведського виробника повітряних фільтрів та довершує угоду з американським постачальником цієї продукції з метою скористатися постійно зростаючим попитом на підвищену якість повітря, особливо на західних ринках.

Фабрика з виробництва повітряних фільтрів у Словаччині під управлінням місцевої філії DAIKIN Industries.

В листопаді, провідний кліматичний важковаговик DAIKIN придбав увесь пакет акцій шведського фільтрового продуцента Dinair, що знаходиться у володінні засновників, інвестиційних фондів та інших акціонерів. Японський виробник також обговорює наразі поглинання неназваного постачальника фільтрової продукції в Каліфорнії, що може відбутися вже наступного місяця. DAIKIN планує витратити загалом близько ¥10 млрд. ($85.4 млн.) на зазначені угоди.

За оцінками фахівців, до 2020 року глобальний ринок фільтрації повітря має зрости на 30% у порівнянні з показником 2015 року до позначки ¥570 млрд. Сукупна доля Сполучених Штатів та Європи складає наразі 70%. У квітні поточного року, компанія DAIKIN вже придбала американського виробника повітряних фільтрів Flanders Holdings з головним офісом у Північній Каліфорнії за $430 млн., що забезпечило славетному японському транснаціоналу глобальне лідерство в сегменті вентиляції повітря за показником щорічного продажу, що виносить ¥100 млрд.

Компанія Dinair, заснована у 1989 році, щороку заробляє приблизно ¥5 млрд. в еквіваленті за показником продажу та володіє виробничими потужностями у Швеції, Фінляндії та Латвії. Профільний бізнес підприємства – системи фільтрації повітря для комерційних і промислових будівель та схожих об’єктів. З розширеною номенклатурою фільтраційної продукції, DAIKIN сподівається вийти на ринки Німеччини, Франції та інших провідних Європейських країн.

DAIKIN також намагається знизити витрати через оптимізацію розміщення виробництва між власною філією з виготовлення повітряних фільтрів у Словаччині та фабриками Dinair. Існуючі замовники та споживачі продукції Dinair розглядаються як готовий ринок для систем кондиціювання повітря виробництва DAIKIN.

У Сполучених Штатах компанія планує значно розширити свою доволі нерозвинуту мережу продажу продукції на Західному Узбережжі, а також суттєво активізувати обслуговування покупців.

В червні DAIKIN оприлюднив цільовий показник продажу Групи на рівні ¥3 трлн. на кінець чергового фіскального року на початку квітня 2021 року, що дорівнював би 50% підвищенню у порівнянні з фіскальним 2015 роком. Кондиціювання повітря складає 90% від загального продажу продукції, водночас компанія розбудовує нові потужності для цього бізнесу в Південно-Східній Азії. “Необхідні нові напрямки для прибутків у сегментах, що синергічно поєднуватимуться з системами кондиціювання повітря”, підкреслює президент Masanori Togawa пояснюючи мотиви поглинання фільтрових продуцентів на Заході.

DAIKIN підвищує цільовий показник продажу своєї продукції з очищення повітря на кінець фінансового 2020 року до ¥170 млрд. через зростання попиту на ринках, що розвиваються, з метою вирішення проблеми забруднення повітря макрочастинковими субстанціями.

Джерело: NIKKEI> / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval