Осака – Починаючи з наступного року, світовий кліматичний лідер DAIKIN Industries моделюватиме свої нові виробничі потужності по всьому світу за показником ефективності свого підприємства, побудованого у Сполучених Штатах.
Провідний японський кондиціонерний виробник з головним офісом в Осаці перебуває наразі у процесі зведення заводу у Хьюстоні, штат Техас. DAIKIN має намір застосувати теж саме обладнання на своєму другому виробничому підприємстві в Індії, а також на своїх нових потужностях у В’єтнамі. У випадку ефективності зазначеного підходу, компанія планує переглянути робоче обладнання на існуючих заводах в Японії та інших країнах.
Американське виробниче підприємство, вартістю приблизно $479 млн. та площею 370,000 м2, буде облаштовано стандартизованими збиральними конвеєрами. На стадії тестуванні продукції застосуватимуться сенсори, що вимірюють шум та вібрацію. Також буде залучена технологія Інтернету речей для з’єднання всієї апаратури через сенсори та збирання інформації. Менеджери на інших локаціях можуть використовувати планшетні комп’ютери для оцінки оптимізації виробництва та ідентифікації локальних проблем.
DAIKIN володіє близько 70 виробничими підприємствами у всьому світі. Багато з них було придбано через агресивне придбання інших компаній, отже устаткування та технологічні процеси суттєво відрізняються. У процесі різкої експансії компанії відчувається брак керівників, здатних здійснювати професійний нагляд за виробництвом, що спонукає до подальшої стандартизації.
Завдяки консолідації глобальних закупівель, DAIKIN сподівається заощадити близько 20% вартості обладнання для нових заводів. За відсутністю потреби розробки виробничих ліній індивідуально для кожного підприємства, час будівництва буде удвічі скорочений, приблизно до дев’яти місяців – що дозволяє компанії гнучкіше збільшувати виробництво продукції.
DAIKIN націлений на подальшу глобальну експансію своїх підприємств. Кондиціонерні системи необхідно адаптувати до місцевих ринків за дизайном та експлуатаційними показниками, як то потужність повітряного потоку, до того ж продаж кліматичних систем суттєво залежить від погодних умов.
Японський кліматичний гігант планує підвищити загальний обсяг продажу продукції всієї Групи на 50% від показника 2015 фіскального року до ¥3 трлн. ($28.7 млрд.) у фінансовому 2020 році, з підвищенням розміру операційного прибутку приблизно з 10% до 12%.
Джерело: NIKKEI
/
Переклад: ЛІКОНД