Токіо – Японські акціонерні компанії, особливо виробники, долають наслідки зміцнілої єни та покращують останнім часом свою загальну ефективність.
Фінансовий рік публічних компаній в Японії завершується переважно у березні. 2016 рік став першим за п’ятирічний термін, коли сукупні показники продажу та чистого прибутку цих підприємств знизились у першій половині (квітень-вересень) у порівнянні з попереднім роком. Проте, темпи падіння у другому кварталі поточного року (липень-вересень) уповільнились відносно попереднього кварталу. Чистий прибуток за цілий рік обіцяє перевищити показник минулого року в перший раз за дворічний термін.
Результати останнього півріччя доводять, що японським публічним акціонерним компаніям вдалося витиснути прибутки на зважаючи на деякі перешкоди, як наприклад міцна єна. Коефіцієнт розміру чистого прибутку, що є показником ефективності компанії, за повний рік має за прогнозами перевищити 3.9% – на 0.4 відсоткових пункти більше ніж у попередньому році, що переважає останній рекорд у 3.8% у 2007 році.
«Відмінність нашої продукції від конкурентів значно посприяла нам у досягненні високих показників прибутку.»

Зазвичай, зміни розміру чистого прибутку супроводжували курс обміну єни до долара. Незвичайне зростання прибутковості під час ревальвації єни частково обумовлено спробами компаній суттєво зменшити свої витрати.
Тактичний фокус
У випадку правильного визначення компаніями ринків потенційного росту та забезпечення потреб споживачів відповідною продукцією, бізнес зможе подолати мінливі зовнішні фактори.
Світовий кліматичний лідер DAIKIN Industries, наприклад, розпочав реалізацію енергоефективних інверторних систем кондиціювання повітря у В’єтнамі раніше своїх конкурентних виробників. У В’єтнамі, витрати на електрику зазвичай дорівнюють близько 30% від загальних сімейних прибутків, що приблизно удесятеро більше аналогічного показника в Японії. Переваги енергоефективних технологій виробництва DAIKIN суттєво допомогли компанії обійти китайських та південнокорейських конкурентів та вибороти найбільшу ринкову долю у В’єтнамі.
«Відмінність нашої продукції від конкурентів значно посприяла нам у досягненні високих показників прибутку», зазначив Masanori Togawa, Президент компанії DAIKIN. Авторитетний кліматичний важковаговик розраховує на рекордні прибутки цього року четвертий рік поспіль.
Джерело: NIKKEI
/
Переклад: ЛІКОНД