Daikin UK консультує ринок з питань постачання

Daikin UK консультує ринок з питань постачання

19.08.2021 / Опубліковано в Новини Daikin

Велика Британія: Компанія Daikin UK звернулася до місцевого ринку з роз'ясненнями вірогідних причин затримок в сервісному обслуговуванні, попередивши, що триваліші терміни виконання замовлень є поточним життєвим фактом, який впливає на можливості основних ринкових гравців задовольняти запити згідно з визначеними термінами постачання послуг.

З огляду на те, що всі галузі промисловості стикаються наразі з величезним тиском на глобальному рівні підчас постачання продукції, Angela McGinlay, генеральний директор Daikin Велика Британія, ознайомила споживацький сегмент з поточними викликами в логістичній галузі та ланцюгах постачання продукції, що значно впливають на здатність компаній забезпечувати стабільний рівень обслуговування.

Глобально, відкладений попит в пост-пандемічний період чинить неабиякий тиск на пропозицію та доступність матеріалів та компонентів. Цей фактор, у поєднанні з нестачею контейнерів та іншими логістичними проблемами, суттєво вплинув на раніше затверджені норми наявності продукції.

McGinlay повідомила також, що світовий кліматичний лідер Daikin зробив відповідні інвестиції з метою підтримки "величезного зростання" попиту. Це включає, наприклад, використання спеціальної логістики, підвищення виробничих потужностей, доставку необхідних компонентів до своїх заводів шляхом авіаперевезень та збільшення робочої сили на складських комплексах.

"Однак ми добре усвідомлюємо, що недостатньо просто пом'якшити всі проблеми загального ланцюга постачання продукції. Як результат, ми знаємо, що страждає споживач", наголошує McGinlay.

"Здається, що більш тривалі терміни виконання замовлень вже стали невід'ємним фактом життя – і я думаю, що такий стан речей триватиме ще деякий час".

Споживачів просять надавати якомога більше інформації разом із заявками та вимогами до доставки. "Це допоможе краще зрозуміти необхідні запаси та спланувати будь-який піковий попит із складами та транспортними постачальниками", підкреслює McGinlay.

Хоча це й не завжди можливо, Daikin UK зазвичай просить своїх замовників зробити 1- або 2‑денний часовий запас для уникнення можливих затримок.

"Наразі, надзвичайно важко взяти на себе зобов'язання щодо термінів виконувати замовлень, оскільки це створює додатковий тиск на й без того напружену логістику", додає McGinlay. "Ми також бачимо, наприклад, великий обсяг запитів на доставку на понеділок, тому, якщо є можливість перенести замовлення на інші дні тижня, це має суттєво полегшити логістичні операції".

Джерело: COOLINGPOST / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підримку дістріб`ютора

Знайдіть дилера в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval