DAIKIN: В пошуках нової вартості і прислухаючись до голосу споживача

DAIKIN: В пошуках нової вартості і прислухаючись до голосу споживача

08.10.2020 / Опубліковано в Новини Daikin

Що являє собою DAIKIN LAUNCH X?

DAIKIN LAUNCH X є інноваційною Інтернет платформою для безпосередньої комунікації з ринком з метою виявлення потенційних споживацьких потреб та додання внутрішньому повітрю нової вартості. Ця віртуальна співпраця призвела до розробки нового портативного кондиціонера Carrime як нового кліматичного рішення для суттєвого підвищення рівню користувацького комфорту та якості життя людей.

Для забезпечення внутрішньому повітрю нової вартості, компанія Daikin щодня генерує різноманітні ідеї, що виходять далеко за рамки звичайних побутових кондиціонерів. Однак, оскільки більшість із цих ідей є цілковито новими для світового ринку, існує певна невизначеність чи ці ідеї насправді покращать життя людей за своїм призначенням.

З цієї причини Daikin вважає надзвичайно важливим запитати у своїх потенційних замовників, що їм насправді потрібно, перш ніж перетворювати ідеї на конкретні продукти. Раніше компанія отримувала відгуки клієнтів вже після випуску продукції на ринок, і зрозуміла, що таких підхід є цілковито непридатним для забезпечення повітрю нової цінності. Саме з цієї причини Daikin створив Інтернет ресурс DAIKIN LAUNCH X, що працює як інноваційна платформа, де компанія представляє нову концепцію продукту і безпосередньо спілкується із споживацьким ринком з метою включення думки потенційного замовника в розробку продукту.

На веб-сайті DAIKIN LAUNCH X представлені особливості майбутньої продукції на етапі розробки. Система голосування дозволяє споживачам оцінювати розробку лише простим натиском на клавішу, після чого Daikin бачить рівень очікування покупця щодо перспективного продукту. Функція 'Користувацькі Сподівання' дозволяє компанії безпосередньо отримувати реакцію замовника, наприклад 'Я віддаю перевагу такому дизайну' або 'Я бажаю мати подібну функцію'. Daikin також пропонує форуми для залучення відгуків клієнтів у розробку продукції, наприклад, запросити шанувальників кліматичних рішень Daikin дати поради членам команди планування та розробки нової системи.

*Перше використання краудфандингового сайту Makuake компанією Daikin у розробці кондиціонеру Carrime

Врахування потреб замовників

Перш ніж бути обраним для комерціалізації, портативний кондиціонер Carrime був одним із продуктів, створених за допомогою ресурсу DAIKN LAUNCH X.

Розробку системи Carrime спонукало бажання споживачів провести спокійний, комфортний час у своїх улюблених місцях та приміщеннях, таких як робочі кабінети, сонячні тераси, затишні лоджії, а також поверхи для відпочинку. Хоча Daikin має цілу низку продуктів, включаючи кондиціонери для невеликих приміщень, для задоволення таких потреб, такі системи вимагають монтажних робіт, що створює певні перешкоди для їх придбання. Прагнучи до створення кондиціонерів для невеликих приміщень, якими кожен міг би легко користуватися, компанія розпочала розробку першого портативного кондиціонера власного виробництва.


На основі концепції розробки 'портативного кондиціонера' фахівці Daikin вивчили технічні характеристики і швидко створили прототип. Оскільки він був оснащений усіма функціями, які компанія вважала необхідними для роботи, перший прототип важив 10 кг і був набагато більшим, ніж зараз. Коли Daikin презентував цей прототип на виставці, споживачам сподобалася концепція та функціональність кондиціонеру, але вони сказали, що він занадто важкий для перенесення.

Учасники проекту зустрілися ще раз і візуалізували ту додаткову вартість, що користувачі бажали отримати від Carrime. Таким чином, компанія вирішила йти шляхом справжньої цінності нового кондиціонеру: легкий та компактний.


Характеристики та дизайн були змінені, а батареї – найважчі елементи системи – вилучені з метою значного зменшення ваги. На початковій концептуальній стадії батареї вважалися важливими для переносного обладнання, оскільки вони дозволяють споживачам зручно користуватися обладнанням в будь-якому місці, не турбуючись про джерело живлення. Однак, спілкуючись із замовниками, розробники Daikin зрозуміли, що легкий та портативний пристрій є важливою вартістю, якої вони прагнули найбільше.

Замість впровадження всіх можливих функції, компанія зосередилася на забезпеченні фактичних побажань потенційних клієнтів. Наявність DAIKIN LAUNCH X дозволило інженерам компанії приймати сміливі рішення щодо змін у специфікаціях кондиціонеру Carrime.

Оптимізована версія Carrime важить всього 6 кг, але чудово функціонує як невеликий і компактний кондиціонер. Він має майже таку ж вагу, як і кухонний горщик, наповнений їжею, тому кожен може легко носити його з собою.

Щодо стилістики нового продукту, розробники міркували над різними місцями його розташування та створили дизайн, несхожий на будь-який попередній кондиціонер Daikin. Визначивши різні середовища, де його портативність може бути повністю використана, фахівці створили просту конструкцію, подібну до кліматичного рішення, що має лише мінімальні основні функції.

Прагнення до простоти, одночасно посилюючи відчуття якості, змусило інженерів звертати увагу на кожну деталь простого зовнішнього вигляду, включаючи з'єднувальні поверхні ліній розділу між різними частинами блоку. Цей підхід призвів до створення нехарактерного дизайну Daikin та сприяє підвищенню привабливості продукту.

Відчуття якості покращено завдяки з'єднувальним поверхням, розташованим під кутом 45°, та шкіряній ручці

Створення можливостей шляхом випробування нових речей

Для Daikin це була перша спроба розробки нових, нетрадиційних продуктів за допомогою інноваційної платформи DAIKIN LAUNCH X.

Хоча звичайний процес розробки кондиціонерів повітря дозволяє компанії швидко забезпечувати споживачів сучасною продукцією та послугами, заснованими на технологіях, використовуваних до цього часу, раніше не існувало нажаль можливості інтеграції нових елементів в майбутнє рішення. На відміну від попередників, Carrime є новим типом продукції, що вперше отримав численні відгуки і враження як у процесі його розробки, так і в процесі проектування. З іншого боку, потужний ентузіазм членів команди розробників до випробування нових елементів послужив рушійною силою для створення цього інноваційного продукту.

Спілкуючись безпосередньо з замовниками, Daikin також отримав можливість випробувати нові підходи до розробки та методів проектування, що зазвичай неможливо застосувати. Все це тільки зміцнило впевненість, що ініціатива позитивно вплине на розвиток типових проектів у майбутньому.

Виникнення нового імпульсу для спілкування з ринком

Кондиціонер Carrime спочатку планувався як портативна версія побутових систем для використання в невеликих приміщеннях, таких як робочі кабінети, сонячні тераси, затишні лоджії, а також поверхи для відпочинку. Однак в процесі спілкування фахівці Daikin виявили, що багато потенційних клієнтів хотіли використовувати його не тільки всередині приміщень, але й на відкритому повітрі. Уява замовників щодо компактних кондиціонерів змусила Daikin підходити до розробки системи з різних точок зору. Як результат, інноваційне кліматичне рішення Carrime стало безперечно успішним, адже інженери компанії проаналізували безліч споживацьких коментарів підчас розробки продукту, насолоджуючись водночас процесом дизайну.

Джерело: DAIKIN / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підримку дістріб`ютора

Знайдіть дилера в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval

Daikin виводить на ринок новий підлоговий внутрішній блок Perfera Floor C/FVXM-A

Докладніше