Daikin впроваджує інтелектуальний сервісний інструмент від XOi Technologies

Daikin впроваджує інтелектуальний сервісний інструмент від XOi Technologies

29.04.2022 / Опубліковано в Новини Daikin

Сполучені Штати: Компанія Daikin Comfort Technologies North America стала наступним виробником кондиціонерів повітря, що використовує хмарний інструмент мобільної комунікації, розроблений американський фахівцем на ринку технологічних рішень на базі штучного інтелекту XOi Technologies.

Технологія також адаптована американським виробником Carrier для сервісних інженерів компаній Carrier і Bryant в Сполучених Штатах, а також британською дочірньою компанією Aermec, італійського виробника чиллерів та фанкойлів.

Використання цієї технології з відомими кліматичними брендами Daikin, Goodman і Amana дозволить кондиціонерним  підрядникам автоматизувати весь робочий процес, підвищуючи таким чином якість ремонту та заміни компонентів. Система безперешкодно з'єднує технарів та сервісників на об'єкті з офісним персоналом та їхніми замовниками, одночасно забезпечуючи фото- та відеодокументацію на робочому місці, віддалену відеопідтримку та тренінги в реальному часі, а також доступ до величезної бази даних документації до необхідної продукції та навчального контенту.

Комунікація досягається за допомогою хмарного застосунка, що можна налаштувати для конкретних потреб дилера, а для їхніх клієнтів це дає змогу негайно поділитися прозорим процесом ремонту з безпосередньою перевіркою усіх кроків.

За даними XOi Technologies, кліматичні оператори, що використовують сервісне рішення компанії, виявили можливість збільшення прибутків до 18%, скорочення зворотніх викликів до 40% і зменшення кількості повторних візитів для обслуговування до 80%.

'XOi спрощує роботу сервісних інженерів, підтверджуючи стабільну якість і, зрештою, значно трансформуючи тим самим клієнтський досвід', наголошує Stuart Werner, віце-президент Daikin з технічного обслуговування кліматичного обладнання.

'З програмним рішенням XOi, кліматичні спеціалісти можуть краще документувати, спілкуватися та перевіряти послуги, які вони надають. Послуга надає сервісникам можливість виконувати на об'єкті повну діагностику, застосовуючи обмін інформацією в прямому ефірі, автоматизацію робочого процесу та штучний інтелект'.

По суті, програмне забезпечення XOi стандартизує робочі процеси та документує сервісні об'єкти, збираючи, індексуючи та аналізуючи дані для покращення поточних і майбутніх сервісних викликів. Але, на думку Werner, це також дозволяє технарям Daikin створювати глибоку та легкодоступну інституційну базу знань і досвіду, що підтримує прийняття рішень та безперервність у реальному часі.

'Те, що виділяє технологію XOi від решти на ринку управління сервісними послугами, пояснює Werner, це її функція історичних даних про роботу, що ефективно об'єднує клієнтів, підрядників, дистриб'ютора та виробників оригінального обладнання OEM, закладаючи основу для майбутньої вартості. Якщо ми зможемо знизити кількість проблем, з якими стикаються кліматичні технарі – документування всього процесу як для клієнтів, так і для бази знань і досвіду нашої галузі – ми зможемо впоратися з однією з найбільших проблем кліматичного ринку'.

Хмарний пакет XOi використовує доповнену реальність і штучний інтелект для застосування, інтеграції та аналізу критичних даних про роботу з моменту виходу польового сервісника на робоче місце на об'єкті. Весь робочий процес спрощений і автоматизований, з простою функцією зйомки та обміну, що дозволяє створювати фото/відеодокументацію, а також чітко визначати інструкції, посібники та матеріали для навчання, що стосуються обладнання. Робочий процес легко доступний для офісу, дистриб'юторів та виробників оригінального обладнання OEM. Клієнти також можуть отримати інформацію про виклики для сервісного обслуговування, що полегшує розуміння витрат на ремонт або заміни компонентів.

Завдяки інструктивному екрану XOi, польові сервісники та інші фахівці можуть співпрацювати з живим інтерактивним відео, що записується та індексується. Ця функція створена для допомоги менш досвідченим технарям або тим, хто стикається з проблемами ремонту. Вони можуть отримати доступ до більш ніж 120 000 одиниць контенту – централізованого сховища для навчання з легким доступом до історичної бази даних.

'Більшість програмних рішень для управління польовими сервісними службами ефективні для операцій високого рівня, але ми розробили XOi з метою повного охоплення найдрібніших деталей, що дійсно є вирішальними не тільки для рішень в реальному часі, але й для довготермінової точності та ефективності', зазначив Aaron Salow, засновник і генеральний директор XOi Technologies.

Джерело: COOLINGPOST / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора в Україні

Знайдіть дилера в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval