Програмне забезпечення “Daikin to go“, що розроблене для холодильних та кліматичних операторів та працює на операційних платформах iOS та Android, забезпечує доступ до специфічної інформації виробника підчас продажу, інсталяції та технічного обслуговування систем.
До того ж в режимі офф-лайн інженери мають доступ до повного каталогу продукції компанії Daikin.
Пошук коду відмови системи або виходу її з ладу надає найбільш детальну інформацію щодо можливої причини та її усунення безпосередньо на приладі. Ця функція, разом з варіантами вирішення проблеми, доступна також в режимі офф-лайн та після останнього апдейту, або оновлення програмного забезпечення, активується у повному обсязі без необхідності логіну.
Окрім цього, фахівці мають можливість працювати з іншими функціями без реєстрації, як наприклад розрахунок параметрів систем спліт, мульті-спліт та теплових насосів Altherma, отримання кодів відмов обладнання від служби підтримки, пошук партнерів та відстеження відправлених повідомлень.
Після виконання логіну, можлива індивідуальна робота з інформацією через відповідний Інтернет портал. Зазначений портал доступний також з усім змістом та функціями аплікації на персональному комп’ютері.
Подальша модернізація програмного забезпечення “Daikin to go“ передбачає інтеграцію аварійних ресурсів для систем комерційного охолодження (Zeas та Conveni-Pack).
Джерело: Tga Fachplaner
/
Переклад: ЛІКОНД