Співпраця Daikin з Університетом Kyoto для розробки кондиціонерів майбутнього

Співпраця Daikin з Університетом Kyoto для розробки кондиціонерів майбутнього

20.06.2019 / Опубліковано в Новини Daikin

Як ми вже повідомляли, студенти катедри Мистецтв та Дизайну Кіотського Університету та фахівці Департаменту Прогресивного Дизайну компанії Daikin Industries, Ltd. об'єднали зусилля з метою концептуалізації кондиціонерів повітря наступного покоління.

Кіотський Університет та компанія Daikin провели спільний навчальний курс під назвою Програма Співпраці у Бізнесі на тему: Пошуки і пропозиції нової концепції житлового приміщення і кондиціонерів повітря в наступному поколінні, приблизно у 2025 році. Експерти Департаменту Прогресивного Дизайну Daikin фактично виконували роль викладачів для студентів катедри Мистецтв та Дизайну, тоді як підчас 'лекцій' молоді та досвідчені фахівці неодноразово перетинали межу між студентом і працівником компанії з метою взаємного стимулювання, оскільки метою двомісячної програми була розробка концепції кондиціонерів майбутнього.

Kouichirou Seki, провідний керівник Програми, поділився своїми думками щодо передумов для початку проекту.

'В рамках процесу підтримки співпраці, Центр Промислового Дизайну в Осаці познайомив нас з катедрою Мистецтв та Дизайну Університету Кіото. Ми чули, що цей навчальний заклад зосередився на співпраці з компаніями з метою забезпечення своїм студентам досвід у соціальній реалізації. Це була велика можливість для нас через наше бажання підтримати студентів, що в майбутньому стануть законодавцями мод в галузі дизайну. На наш погляд, чутливість молодих людей надихає і допоможе нам оживити підходи, що інакше можуть застаріти, отже, ми з радістю погодились на цю пропозицію.


Програма передбачала поділ 16 студентів на чотири команди по чотири людини згідно з їх спеціалізацією, і в кожній групі вони обговорювали і вдосконалювали свої ідеї щодо розробки плану.

У позитивному сенсі студенти спонтанно генерують ідеї про те, що вони хочуть робити. 'Програма сконцентрована на розробку концепцій, тому для студентів було надзвичайно важливо чітко пояснити, чому вони хочуть зробити саме так та значення їх витвору. Велику увагу приділено генерації ґрунтовних пропозицій, як частині групової роботи, щоб підійти до концепції, адже в реальній проектній роботі на підприємствах дизайнери не працюють у вакуумі, а в командах. У цьому сенсі ми прагнули забезпечити студентам реальний досвід роботи. Оскільки ми завжди думаємо про продукцію, що Daikin може запропонувати для житлових приміщень, ми дійсно з нетерпінням чекали, що студенти запропонують з нової точки зору'.


16 листопада минулого року, в останній день Програми співпраці, кожен студент зробив презентацію перед групою фахівців з Департаменту Прогресивного Дизайну компанії Daikin Industries, Ltd. з використанням макетів і слайдів. Молоді дизайнери прогнозували як суспільство зміниться до 2025 року, і пояснили свої ідеї щодо кондиціонерів повітря у різних місцях і ситуаціях, включаючи будинки, заклади для людей похилого віку, офіси та громадські місця. Експерти Daikin були вражені плідними фантазіями студентської спільноти та унікальними перспективами.


Yuuich Murai, представник компанії Daikin, який безпосередньо інструктував студентів протягом двох місяців, зазначив дивовижне зростання в результаті програми співпраці.

'Сьогоднішні студенти створюють дуже якісний продукт, включаючи ілюстрації. Їхня здатність збирати інформацію та абсорбувати поради, їх гнучкість та чуйність – все це чітко підвищує їхню продуктивність'.

Завдяки спілкуванню зі студентами він також визнав важливість середовища для розвитку творчості дизайнерів.


'Я думаю, для дизайнерів можливість вислухати багато думок про свої ідеї та відповісти на різні виклики суттєво допомагає їм покращити свої навички та підвищити професійний рівень. У цій програмі студенти обмінювалися своїми ідеї один з одним, беручи до уваги інтереси Компанії, Замовника та Конкурента, через що вони успішно мислили з різних точок зору з метою визначення, чому ідея має певну форму і з якими проблемами стикається. Я вважаю, що вони змогли побачити різницю між якістю власних первинних ідей і кінцевим результатом. Я також усвідомив необхідність для дизайнерів і студентів активно створювати середовище для вдосконалення навичок і набуття досвіду'.

У процесі роботи над ідеями він також визнав важливість того, як ми бачимо речі.

'Я думаю, ступінь, до якої ми можемо трансформувати початкову інформацію та перспективи, надзвичайно важлива для генерації багатьох ідей та їх ілюстрацій. Мене вразила пряма точка зору студентів, що була помітна в їхх презентаціях, але в той же час, мені здалося, деякі ідеї були б цікавішими, якби вони були більш скептичними до істини певного явища, і розглядалися б з іншої точки зору... Я хотіла, щоб у мене було більше можливостей для мозкового штурму з ними. Програма була занадто гарною для закриття'.


Незважаючи на різні вікові групи та посади, студенти та дизайнери з Daikin мали і мають спільні прагнення до створення кращих продуктів. Ми запитали Yuuich Murai, як презентації студентів надихали групу фахівців Daikin:

'Щоденний напружений розклад роботи часто перешкоджав нам своєчасно пропонувати бажані концепції продукту. Прості та невимушені погляди студентів та висловлювання їх пропозиціях викликали відчуття інновації та пристрасть до створення нових речей. І хоча я запропонував їм декілька порад в рамках нашої Програми, мене насправді хвилювало, що мої рекомендації можуть поставити під сумнів переваги їхніх ідей. Однією з цілей співпраці було надання майбутнім дизайнерам реального досвіду роботи, тому ми з натхненням спостерігали за їхніми реальними поглядами та очікуваннями щодо кліматичної продукції Daikin. Я глибоко вдячний студентам, які відвідували цю програму, і хотів би подякувати їм за їхню участь'.

Джерело: DAIKIN / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підримку дістріб`ютора

Знайдіть дилера в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval

Daikin Singapore купує бізнес BMS

Докладніше