Сполучені Штати: Новий холодильний агент виробництва компанії Daikin, оголошений минулого року як більш ефективна альтернатива робочій рідині R1234yf в електромобілях, визначений Американською Професійною Асоціацією Інженерів з Опалення, Охолодження та Кондиціювання Повітря ASHRAE як R474A та отримав класифікацію A2L.
Новий холодоагент розроблений з метою зменшення споживання енергії системами опалення та охолодження в електромобілях і збільшення таким чином пробігу транспортних засобів. Новий продукт є сумішшю робочої рідини R1234yf з 23% нового гідрофторолефіну HFO1132(E), що був також окремо схвалений Асоціацією ASHRAE і позначений як R1132(E) з рейтингом безпеки B2. За ринковою інформацією, його показник Потенціалу Глобального Потепління GWP становить нижче 1.
На відміну від традицінийх транспортних засобів з двигунами внутрішнього згоряння, взимку електромобілі не можуть використовувати відпрацьоване тепло двигуна для обігріву салону та мають отримувати електроенергію від акумулятора. Попередні дослідження показали, що потужність автомобільного теплового насосу на R1234yf падає до 40%, коли температура навколишнього середовища знижується до позначки від 0°С до -10°С. Виробники двигунів визнають це серйозною проблемою в умовах холодного клімату.
Початкові випробування показали, що новий холодоагент забезпечує надійну роботу теплового насоса в електромобілях у холодних регіонах і високу ефективність охолодження в теплих кліматмчних умовах.
Кліматичний виробник Daikin володіє низкою патентів на холодильний агент R1132(E) як для його виробництва, так і для його застосування в різних сумішах, включаючи R474A.
HFO1132(E) є однією з трьох можливих форм, або ізомерів, хімічної речовини дифторетилену. Усі вони мають однаковий хімічний склад, але відрізняються розташуванням атомів. Інші два холодоагенти – HFO1132(Z) і R1132a, останній нещодавно зареєстрований в ASHRAE хімічним виробником Koura.
Джерело: COOLINGPOST
/
Переклад: ЛІКОНД