BSRIA: Кліматична галузь визначає ринкові зміни і тенденції після пандемії COVID-19

BSRIA: Кліматична галузь визначає ринкові зміни і тенденції після пандемії COVID-19

Наприкінці березня бритійський ринковий дослідник BSRIA Worldwide Market Intelligence оприлюднив свої останні щорічні дослідження стосовно ринків опалення, вентиляції та кондиціювання повітря. На момент публікації розмах пандемії був далеким від визначення, і тим менше – її вплив на світові ринки.

Протягом періоду пост-пандемійного ринкового пожвавлення галузеві гравці стикаються з проблемами, спричиненими соціальним та економічним впливом COVID-19. Оператор BSRIA проводить регулярні опитування серед ключових зацікавлених сторін галузі з метою інформування своїх клієнтів та членів про зміни.

  • BSRIA провела опитування в липні, а також проведе подальші дослідження у вересні та грудні 2020 року, після чого окреслить загальний підсумок результатів у щомісячному бюлетені.
  • У вересні BSRIA опублікує оновлення даних ключових ринків та короткотерміновий прогноз для сегментів кондиціювання повітря, автоматизації систем керування будівель, бойлерів, та теплових насосів на основі останніх досліджень, що доповнюють опитування.

В липневому опитуванні BSRIA взяли участь 68 компаній, після чого оператор об’єднав відповіді з метою демонстрації кількох цікавих ключових висновків.

Учасникам були представлені запитання та вибір відповідей для оцінки від 1 до 5, причому 1 – найпростіший, тоді як 5 – найскладніший. Вони також мали можливість додавати безкоштовні відповіді, не просто обираючи заздалегідь визначені відповіді. Учасниками опитування BSRIA були всі зацікавлені сторони на ринку виробництва систем опалення та кондиціонування повітря, розташованих по всьому світу.

Цікаво відзначити, що, хоча терміни пандемії дещо відрізнялися в різних регіонах світу, і реакції урядів на кризу різнились у різних країнах, компанії по всьому світу поділяють ті ж самі занепокоєння з точки зору наслідків, що викликала пандемія .
Аналогічним чином, оцінка впливу пандемії на ефективність продажу на ринках, хоча дещо відрізняється в різних регіонах світу, залишається в однаковому діапазоні.

1. Вплив COVID 19 на ефективність продажу кліматичної продукції та засобів управління будівлями

Учасникам дослідження було запропоновано оцінити вплив пандемії на продажі кліматичної продукції та засобів управління будівлями у 2020 та 2021 роках. Респонденти не очікували, що вплив на продажі перевищить 10% у 2020 році. Однак вони були майже одностайними у прогнозуванні двох років негативного зростання, із зниження продажів у 2021 році на 1-2%.

Загальна колективна думка полягала в тому, що найбільше постраждає Європа в 2020 році, де ринки знизяться майже на 10% порівняно з рівнем продажів у 2019 році. Очікується, що 2021 рік також принесе негативне зростання, а продажі будуть приблизно на 1-2% нижче, ніж роком раніше.

Китай очікує падіння продажів трохи нижче ніж на 9% у 2020 році і поділяє більш песимістичний погляд на ринкові показники в 2021 році. За прогнозами, продажі знизяться більш ніж на 2% порівняно з попереднім роком.

Очікується, що у 2020 році продажі кліматичного обладнання в Північній Америці скоротяться приблизно на 7,5%, а в 2021 році, другому році негативного зростання, продажі додатково впадуть приблизно на 1%.

Інші регіони постраждали менше у першій половині поточного року, відповідно до інформації учасників опитування. BSRIA відслідковуватиме тенденцію в цих частинах світу у другій половині року.

Хвиля COVID-19 з січня до червня явно спричинила збитки, що сягають набагато глибше, ніж просто неможливість працювати та продавати обладнання під час локдауну. Відповідна корекція виробництва, дистрибуції та на споживацькому боці, ймовірно, займе певний час, що негативно вплине на обсяги продажів два роки поспіль.

2. Зміни і тенденції, пов’язані з пандемією, що спостерігаються протягом останніх кількох місяців

На питання про зміни та поточні тенденції, що спостерігаються протягом останніх місяців, компанії-учасники опитування засвідчили розуміння того, яким чином ринки почали еволюціонувати.

Відповіді продемонстрували різноманітні зміни, що відбуваються наразі в різних ринкових сегментах:

  • Підвищений інтерес до засобів фільтрації та якості повітря в приміщеннях.
  • Зосередження на центрах обробки даних.
  • Перехід на рішення побутового призначення.
  • Поширення електронної комерції та бізнес моделі продажу типу ‘Клікай і забирай’.
  • Зростання дистанційного типу діяльності: віддалена робота, віддалений моніторинг, дистанційне навчання.
  • Зусилля щодо вдосконалення існуючих технологій для впровадження нових способів комунікації.
  • Перегляд ставлення і поглядів, в результаті консультанти працюють, а підрядники не надто.
  • Підвищення інтересу до рішень заміни за рахунок ринку новобудов.
  • Створення запасу замовниками на випадок другої хвилі пандемії.
  • Призупинення проектів / відсутність замовлень / невизначеність щодо майбутнього.

Заходи охорони здоров’я підтримують зростаючий попит на кліматичну продукцію, пов’язану з вентиляцією приміщень та якістю внутрішнього повітря. Уповільнення реалізації нових будівельних проектів спонукає компанії переключити свій інтерес на існуючі будівлі, де проекти заміни, а також загальна модернізація, зумовлена ​​ кліматичними змінами, забезпечують можливості для бізнесу.

Ширше впровадження технологій є глобальним трендом, що, можливо, призведе до кращої ефективності та більш прямих відносин у ланцюжку створення додаткової вартості. Технологічні рішення на базі Інтернету речей прискорюються у всьому світі.

Невизначеність стосовно тривалості пандемії залишається, звідси пов’язані з цим затримки у реалізації проектів.

3. Виклики, з якими стикатиметься галузь в майбутньому

В процесі виходу країн із локдауну, вартість вжитих заходів для стримування пандемії розраховується з чіткими ознаками, що вказують на неодмінну глобальну рецесію.

Занепокоєння щодо відновлення економіки та відставання споживчого попиту стоять на першому місці серед усіх відповідей. Оскільки уряди поступово відкликають свою фінансову підтримку, майбутня рецесія та зростання безробіття затримуватимуть відновлення через зменшення комерційних інвестицій та споживчих витрат.

Обмеження на подорожування займають досить високе місце серед переліку проблем, що відповідає відносно високому ступеню невизначеності щодо пошуку нових способів зв’язку з клієнтами. Здається, що зміна традиційних способів торгівлі та співпраці створює певні труднощі, хоча впровадження технологій не викликає великих проблем.

% респондентів, які дали кожній відповіді найвищій рейтинг *


* Інші згадані виклики: прискорення впровадження технології Інтернету речей; відкладення реалізації проектів; непогашення боргів; збільшення матеріальних витрат, які важко передати далі; значний удар по роздрібній торгівлі та ресторанному бізнесу, що вплине на продаж систем кондиціювання повітря; зниження попиту на офісні приміщення, Brexit.

4. Як компанії реагують на виклики?

Початкові відповіді компаній були зосереджені на створенні нових робочих моделей як із внутрішнім персоналом, так і із зовнішніми партнерами, що рухається паралельно із зусиллями щодо досягнення переваг, які може запропонувати впровадження сучасних комунікаційних технологій. Інтернет-маркетингові інструменти, віртуальне навчання та розширені можливості комунікації підтримують нові способи співпраці та забезпечують можливості для розвитку нових послуг.

Примітно, що намагання тісніше взаємодіяти з дистриб’юторами та установниками, пропонуючи технічне навчання, є потужним трендом, набравши найвищі показники в таблиці нижче.

% респондентів, які дали кожній відповіді найвищий рейтинг *


* Інші згадані виклики: скорочення подорожей протягом наступних 12-18 місяців

Вищезазначені ідеї сформували деякі теми, що, ймовірно, стануть свідками подальшого розвитку у найближчі місяці. BSRIA продовжуватиме відслідковувати зміни та оцінювати, які з них можуть перетворитися на потужні тренди, що сформують майбутнє ринків. Наступне опитування BSRIA відбудеться у вересні.

Джерело: BSRIA / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval