Сполучені Штати: Сприятлива ринкова кон’юнктура холодильних агентів Opteon із зниженим показником Потенціалу Глобального Потепління GWP, а також підвищення попиту на флюорополімерну продукцію, забезпечили компанії Chemours Fluoroproducts збільшення продажів на 8% у 2018 році до позначки $2,9 млрд.
Підвищена середня вартість флюорополімерної продукції та базових холодоагентів була частково компенсована нижчою середньою ціною холодоагентів Opteon для мобільних аплікацій та посприяла 17% підвищенню показника прибутку перед сплатою всіх податків до позначки $783 млн. порівняно з $669 млн. у 2017 році.
Як результат, загальний чистий обсяг продажу за всіма бізнес напрямками Chemours – Флюорополімерна Продукція, Хімічні Сполуки та Титанові Технології – сягнув $6,6 млрд., що на 7% більше показника попереднього року.
Джерело: COOLINGPOST>
/
Переклад: ЛІКОНД