Chillventa-2022 динамічна, незважаючи на тривалий ефект COVID-19

Chillventa-2022 динамічна, незважаючи на тривалий ефект COVID-19

НІМЕЧЧИНА: Організатори першого за чотири роки міжнародного профільного експо Chillventa, що закінчило свою роботу 13 жовтня, прогнозують рівень відвідування цьогорічного заходу на позначці 28 000.

Показник відвідуваності близько 28 000 означатиме 21% падіння порівняно з рекордом, встановленим на останній виставці в 2018 році. В поєднанні із зменшенням кількості експонентів – зниження на 17% з 1019 у 2018 році до 844 цього року – це стане найнижчим показником з часів першого шоу Chillventa в 2008 році.

Однак ці цифри, що віддзеркалюють стан виставкової індустрії, сильно постраждалої від пандемії COVID-19, не відповідали настрою на майданчику під час експо. Серед експонентів і відвідувачів було чітке відчуття задоволення від повернення – як у учасників виставки, так і у відвідувачів, що прагнули знову потиснути один одному руку підчас живої події.

В цьому сенсі цьогорічна виставка була схожа на першу Chillventa 2008 року не лише цифрами. У 2008 році галузь зробила сміливий крок в напрямку самостійного шляху після розбіжностей і тривалого розриву з власниками колишнього шоу IKK. Було хвилювання щодо успішності нового заходу, і в результаті ряд компаній відмовилися від участі у виставці.

Цього року, хоча й з зовсім інших причин, також відчувався деякий початковий острах, що подія не зможе відновити свою колишню магію, але, як і в 2008 році, ці побоювання розвіялися вже в перший же день.

Ймовірно, через переваги від пізнішого проведення, а також певного полегшення карантинної ситуації через COVID-19 ближче до кінця року, Chillventa цього року вже показала кращі результати, ніж два її основні міжнародні конкуренти. Щорічна виставка AHR Expo в США та Mostra Convegno в Італії спостерігали відчутне зниження кількості експонентів і відвідувачів.

Хоча організатори виставки Chillventa вважають пандемію COVID-19 основною причиною скорочення чисельності, російська агресія в Україні, на їх думку, також мала значний вплив. Зменшилася кількість експонентів із Південно-Східної Азії та Китаю, а на виставковому майданчику чітко відчувався суттєвий брак відвідувачів із цих регіонів.

Мабуть, не дивно, що серед експонентів виставки Chillventa цього року не було жодної компанії з росії чи білорусі, а з України лише дві – компанія промислового холодильного обладнання RMC та Українська Холодильна Асоціація.

Яким би не був кінцевий результат, очевидно, що галузь холодильного обладнання та кондиціювання повітря відверто скучила за виставками, а організатори заходів і промисловість в цілому можуть сподіватися на збільшення кількості учасників на наступному шоу Chillventa, що відбудеться з 8 до 10 жовтня 2024 року.

Джерело: COOLINGPOST / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval