Провідні японські виробники Daikin і Hitachi спільно комерціалізували рішення для розробки плану оптимального виробництва/продажів та підтримки його імплементації із застосуванням технології моделювання оптимізації Управління Ланцюгами Поставок SCM за авторства Hitachi Group з метою швидкої реакції на коливання попиту в хімічному бізнесі компанії Daikin. Зазначений інноваційний підхід є результатом плідної співпраці обох компаній, що націлені на модернізацію процесів monozukuri (виробництва).
У червні Daikin розпочав повномасштабне застосування цього рішення для п’яти глобальних виробничих потужностей, дев’яти комерційних центрів та кількох сотень продуктів, що відносяться до флюоровмісних. Раніше, відповідальному за схеми виробництва/продажу потрібно було дуже багато часу для мануальної розробки плану прийняття рішень, який тип продукції в яких кількостях на якому підприємстві виготовляється, а також де продається. Наразі, завдяки впровадженню інноваційного рішення, стало можливим за короткий час розробити приблизно в 60 разів більше моделей, ніж раніше. Більше того, оскільки консенсус може бути досягнуто максимально швидко на основі результатів такого кількісного моделювання, необхідний час для прийняття рішення може бути скорочений приблизно на 95%.
Починаючи з вересня 2018 року з акцентом на Dai-el, що є флюоровмісною гумою, або каучуком Daikin, виробники Daikin і Hitachi продовжили співпрацю з метою розробки та комерціалізації нового рішення, спрямованого на інновацію monozukuri (виробничих) процесів. Як результат, стало можливим автоматичне створення декількох моделей виробництва та продажу, що сприяють досягненню Ключового Показника Ефективності KPI, а також виробничих планів, що можна застосувати на практиці з урахуванням локальних обмежень. До того ж, стало можливим своєчасно генерувати схеми виробництва і збуту та швидко приймати відповідні рішення. Для менеджерів, відповідальних за регулювання попиту, пропозиції та вироблення політики, уможливлено спрямування набагато більше енергії на вивчення та реалізацію ринково-орієнтованих SCM та бізнес-планів. На додаток, з’явився прекрасний шанс підтвердити корисність нового рішення підчас величезних коливань попиту на ринку через пандемію COVID-J9,після чогоі нове рішення введено в повномасштабну експлуатацію.
Джерело: E-JARN
/
Переклад: ЛІКОНД