Daikin і Panasonic у запеклій боротьбі за азійський ринок

Daikin і Panasonic у запеклій боротьбі за азійський ринок

OSAKA – Японські кліматичні виробники активно розвивають свої мережи продажу кондиціонерів повітря на азійському ринку, намагаючись відтиснути низько-бюджетних конкурентів з Китаю.

Японські бренди мобілізують свої продажні та сервісні потужності, кидаючи виклик дешевшим китайським конкурентам.

Кліматичний гігант Daikin Industries рішуче налаштований на захист своїх позицій в Індонезії, де компанія має 20% ринкової долі в сегменті кондиціонерів побутового призначення. До 2020 фінансового року Daikin планує також збільшити кількість своїх магазинів з продажу кондиціонерів в країні на 20% до позначки 1,200. Існуючі локації розташовані переважно в районі Джакарти, тому розширення буде спрямовано здебільшого на регіони країни.

“Ми відряджатимемо співробітників з Японії, що керуватимуть розвитком торгівельної мережі”, зазначив Yoshihiro Mineno, один з топ-менеджерів компанії Daikin.

Daikin комерціалізуватиме кондиціонери, що, на думку замовників, мають поміркований ціновий рівень, як наприклад енергозберігаючі системи з інверторним управлінням.

Лише близько 20% індонезійських домогосподарств є власниками кондиціонерів повітря. Експерти прогнозують, що, завдяки суттєвому зростанню середнього класу країни, ринок Індонезії досягне 2,6 млн. кліматичних систем до 2020 року, що на 20% більше показника 2017 року.

Світовий лідер Daikin планує збільшити свій сток торгівельних салонів в Індонезії до 1,200 у фіскальному 2020 році.

Провідні японські кондиціонерні гравці Daikin, Panasonic та Sharp мають загальну 50% частку ринку побутових кондиціонерів в Індонезії, але виробник Gree Electric Appliances та інші китайські конкуренти дедалі відчутніше дихають у потилицю.

Існуючий модельний ряд Daikin пропонує наразі системи масового попиту вартістю близько $270, в той час як китайські аналоги продаються приблизно за $180. З метою відмежувати себе від конкурентів, Daikin значно пожвавлює напрямок інсталяційних, сервісних та ремонтних послуг. Компанія із штаб-квартирою в Осаці, передбачає, що прибутки з індонезійського ринку зростуть на 40% від прогнозу поточного фінансового року до ¥50 млрд. ($450 млн.) у фіскальному 2020 році.

У Китаї виробник Panasonic заснував компанію з продажу в Suzhou для роботи з великими системами кондиціювання повітря для кондомініумів та офісних будівель. Більш ніж 200 торгівельних агентів по всій країні працюватимуть у нових офісах. Компанія також створить в Suzhou житлове підприємство, а також демонстраційний холл, спрямований на продавців кондиціонерного обладнання.

Окрім того, Panasonic планує перенести розробку великих систем охолодження повітря з Японії до Suzhou. Таким чином, продаж буде щільніше пов’язаний з технологічним розвитком, і компанія швидше реагуватиме на зміни у місцевих потребах, пропонуючи відповідну попиту продукцію.

У величезних китайських містах, підвищеним попитом користуються великі системи, інстальовані в стелю та під’єднані до побутових вентиляційних пристроїв, особливо в новозбудованих кондомініумах. До цього типу систем кондиціювання повітря прихильні місцеві заможні через перевагу до ретельно спланованих приміщень. У відповідності до експертних оцінок, китайський ринок зросте до 2020 року до RMB 50 млрд. ($7,27 млрд.) або подвоїть свій обсяг у 2023 році.

Ринкова ціна стандартної великої системи для охолодження п’ятикімнатного кондомініума складає близько $4500 без урахування плати за інсталяцію. Оскільки виробник Midea Group та інші недорогі китайські бренди вже затвердили себе на внутрішньому ринку, частка компанії Panasonic в країні оцінюється менш ніж у 10%. Основна частина бізнесу Panasonic в Китаї – невеликі побутові моделі, в той час як лінійка великих систем кондиціювання повітря є доволі обмеженою та не виборола наразі прихильності китайських забудовників.

Проте, компанія заявляє, що в найближчі три роки підвищить обсяги продажів вчетверо або вп’ятеро на китайському ринку через додану вартість енергозберігаючих та дезодоруючих функцій. “Незважаючи на дещо запізнену появу на ринку, ми можемо подолати китайські бренди завдяки нашими технологічним можливостям”, зазначив Tsutomu Ishihara, голова напрямку великим кондиціонерних систем Panasonic.

За даними Японської Асоціації Виробників і Постачальників Холодильного та Кондиціонерного Обладнання, в минулому році світовий попит на кондиціювання повітря збільшився на 8% до 110 млн. систем. Попит у Китаї, найбільшому ринку, підскочив на 13%, а загалом в Азії за винятком Японії та Китаю – на 5%.

Джерело: ASIA NIKKEI> / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval