Daikin приєднується до ініціативи підвищення цін на побутове обладнання в Японії

Daikin приєднується до ініціативи підвищення цін на побутове обладнання в Японії

Вартість матеріалів та ціни на транспортування стають дедалі вищими.

TOKYO/OSAKA — Зростання цін в Японії поширилося на побутову техніку, включаючи кондиціонери повітря, посудомийні машини та холодильники, тоді як такі відомі виробники, як Daikin Industries та Panasonic борються з високими цінами на сировину.

Попит на кондиціонери в Японії залишається високим, незважаючи на зростання цін. © Kyodo

За даними Міністерства Внутрішніх Справ і Комунікацій, індекс споживчих цін CPI в Японії на побутові товари тривалого користування, такі як велика побутова техніка, у червні зріс на 7,5% порівняно з роком раніше. Категорія кондиціонерів повітря зросла на 11% до позначки 130,1, що є найвищим показником індексу з березня 2009 року. Темпи зростання також є найвищими за 15 місяців. Холодильники дорожчають приблизно на 15% третій місяць поспіль.

CPI для кондиціонерів повітря та інших товарів може залишатися високим, принаймні в найближчому майбутньому.

“Ми поступово підвищуватимемо ціни на 4-5% у всьому світі протягом поточного фінансового року, щр закінчується в березні 2023 року”, повідомляє виданню Nikkei один з керівників Daikin. Виробник кондиціонерів підвищуватиме ціни, що збігатимуться з виходом на ринок нової продукції та іншими подіями, у відповідь на зростання витрат на транспортування та сировину, як то мідь і алюміній.

За словами Masanori Togawa, президента Daikin, інтеграція цих витрат в ціну доставки для роздрібних торговців є ‘головним пріоритетом’.

Panasonic підніме ціни на 3-23% на майже 80 продуктів, в основному на таку техніку, як холодильники, починаючи з серпня.

“Якщо ми не зможемо подолати підвищення цін на матеріали, нам доведеться підняти ціну на наші поставки”, зазначає президент компанії Masahiro Shinada.

“Якщо ми не зможемо подолати підвищення цін на матеріали, нам доведеться підняти ціну на наші поставки”.

У вересні та пізніше Panasonic планує підвищити ціни на інші товари, включно з пральними машинами та пилососами, оскільки коливання обмінного курсу впливають на компанію.

Hitachi Global Life Solutions також поступово підвищувала оптові ціни на холодильники та пральні машини, починаючи з квітня.

“Ми не можемо повністю покрити зростаючі витрати на сировину. Це важкий вибір”, підкреслює Yoshiko Ito, виконавчий керуючий директор компанії.

Кольорові матеріали, такі як мідь і алюміній, використовуються для теплообмінників і обмоток двигунів, ключових компонентів білої техніки. Ціни на ці матеріали різко підскочили в березні поточного року через логістичні занепокоєння в результаті військової агресії росії проти Україні та скорочення виробництва металургійних заводів через дефіцит енергії. На початку березня тримісячні ф’ючерси на Лондонській біржі металів, міжнародному орієнтирному майданчику, досягли історичних максимумів як на мідь, так і на алюміній.

До середини липня міжнародні ціни на мідь впали до мінімуму за 20 місяців через занепокоєння щодо занепаду світової економіки. Але слабка японська валюта утримала ціну в єні високою. Станом на зараз ціна в єнах є на 39% вищою і становить ¥1,08 млн. за тонну порівняно із середньомісячним показником за листопад 2020 року.

Продажі залишаються високими, незважаючи на підвищення цін. Опитування маркетингового дослідника GfK Japan показало, що продажі кондиціонерів у червні зросли на 18% порівняно з аналогічним періодом попереднього року.

Koichi Kiyomura, виконавчий директор роздрібного оператора побутової техніки Yamada Holdings, погоджується з позитивною оцінкою:

“Продажі нових продуктів з високою енергозберігаючою ефективністю були вельми високими”, наголошує він.

Але Кабінет міністрів Японії повідомляє, що індекс споживчої впевненості погіршився в липні другий місяць поспіль. Ryuhei Kanatani, президент компанії з роздрібної торгівлі Joshin Denki, є одним із тих, хто стурбований можливим охолодженням споживчих настроїв.

“Мене хвилює, що більше людей перестануть витрачати гроші на техніку або подовжать цикл заміни обладнання і, як наслідок, віддаватимуть перевагу витратам на харчові продукти та інші щоденні потреби”, підсумовує Kanatani.

Джерело: ASIA NIKKEI> / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval