Daikin та інші японські компанії активізують виробництво матеріалів для збільшення пробігу електромобілів

Daikin та інші японські компанії активізують виробництво матеріалів для збільшення пробігу електромобілів

ЯПОНІЯ – Авторитетний кліматичний виробник Daikin Industries є однією з японських компаній, що відчутно нарощують в останні роки виробництво матеріалів, які дозволяють електромобілям подорожувати далі, прагнучи тим самим задовольнити швидко зростаючий ринковий попит на підвищену енергоефективність цих транспортних засобів.

Салон BYD в Сінгапурі. Японські компанії намагаються розширити асортимент акумуляторів для електромобілів за допомогою найсучасніших матеріалів. © Reuters

Провідний глобальний промисловий гігант Daikin Industries розробляє енергозберігаючий холодильний агент для автомобільних кондиціонерів, що сприятиме суттєвому збільшенню ‘радіусу дії’ електромобілів. Оскільки кондиціонери споживають велику кількість електроенергії, холодоагент дозволить розподілити більше потужності для руху.

Daikin Industries інвестує наразі кругленьку суму у створення випробувальних потужностей на своєму заводі в префектурі Ibaraki з початком виробництва зразків у 2024 році і презентацією кінцевого продукту вже у 2027 році.

Mitsubishi Chemical збільшить виробництво підкладок для силових напівпровідників нового покоління, виготовлених з нітриду галію (GaN), для використання в двигунах електромобілів.

Компанія прагне знизити витрати та зрештою реалізувати масове виробництво за допомогою методу виробництва кристалів GaN, який підвищує ефективність виробництва в десять разів.

Mitsubishi Chemical постачатиме сировину та планує передати виробництво субстрату заводу Japan Steel Works на Hokkaido з метою збільшення до 2025 року виробничої потужності у п’ять разів порівняно з рівнем 2022 року.

Gallium nitride crystals created by the Mitsubishi Chemical Group for use in power semiconductors.JPGСилові напівпровідники управляють і перетворюють електроенергію та використовуються в пристроях керування електромобілями, що з’єднують двигуни та батареї.

Кристали нітриду галію, створені компанією Mitsubishi Chemical Group для використання в потужних напівпровідниках.

Зменшення втрат потужності може збільшити запас пробігу електромобіля. За ринковою інформацією, GaN зменшує втрати потужності більш ніж на 10% порівняно з кремнієм, існуючим основним матеріалом підкладки.

Sumitomo Chemical, найбільший у світі виробник підкладок GaN, у 2026 році випустить підкладку, що подвоює нинішню максимальну площу поверхні. Чим більша площа поверхні, тим більшу кількість мікросхем можна вирізати за один раз, що підвищує ефективність для виробників електронного обладнання.

Shin-Etsu Chemical також спільно з Oki Electric Industry розробила технологію виробництва силових напівпровідникових матеріалів з використанням GaN за нижчою ціною. Компанії прагнуть збільшити розмір субстратів до кінця 2025 фінансового року.

Більшість галію надходить з Китаю, який у серпні ввів обмеження на експорт на основі дозволів.

“У нас є внутрішні запаси, які зберігаються нашими постачальниками, тому проблем із постачанням наразі немає”, зазначає представник Mitsubishi Chemical.

Asahi Kasei has developed a foam-like resin material used to wrap EV batteries.JPGAsahi Kasei збільшує виробництво смол, що використовуються для покриття акумуляторів електромобілів. Холодна погода може обмежити продуктивність літій-іонних акумуляторів, які використовуються в електромобілях, скорочуючи запас пробігу.

Asahi Kasei розробила піноподібний смоляний матеріал, що використовується для обгортання акумуляторів електромобілів.

Покриття батареї смоляним матеріалом, подібним до піни, може покращити ізоляцію. Дальність пробігу можна збільшити на кілька відсотків навіть у місцях з температурою до мінус 20°С, за словами компанії.

Виробнича потужність заводу в префектурі Mie нещодавно була збільшена більш ніж утричі до приблизно 2000 тон на рік, що достатньо для приблизно 2 мільйонів електромобілів з показником 1 кілограм на автомобіль.

Для збільшення запасу пробігу також важливо покращити характеристики двигуна. JFE Steel розглядає можливість інвестування близько ¥95 млрд. або $636 млн. у розширення виробничих потужностей для виробництва високоефективної листової електротехнічної сталі, яка може зменшити втрати енергії в двигунах, сприяючи збільшенню запасу пробігу.

Nippon Steel також планує інвестувати приблизно ¥90 млрд. у збільшення виробничих потужностей для аналогічних листів.

Згідно з даними Міжнародної Енергетичної Агенції IEA, світові продажі електромобілів досягнуть 36,9 мільйонів одиниць у 2030 році, що в 2,6 рази більше, ніж було прогнозовано у 2023 році, і становитиме понад 35% продажів нових автомобілів.

Джерело: ASIA NIKKEI / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval