ЯПОНІЯ: Глобальний кондиціонерний виробник Daikin названий однією з найкращих японських компаній, що застосовує дані та цифрові технології для трансформації свого бізнесу.
Міністерство Економіки, Торгівлі та Промисловості Японії, разом з Токійською Фондовою Біржою, обрали концерн Daikin Брендом 2020 Року з Цифрової Трансформації DX. Бренд DX визнає компанії, що використовують дані та цифрові технології для трансформації продукції, послуг та бізнес моделей, і принципово реформують операції, організації та процеси з метою затвердження конкурентних переваг.
Загалом 35 компаній було визнано брендом DX у 2020 році, а також 21 відому компанію відзначено в усіх галузях. Daikin визначив технології Інтернету речей та штучного інтелекту як засіб для забезпечення кондиціювання повітря з високою доданою вартістю для суспільства, що є одними з основних напрямків Стратегічного Плану Управління компанії Fusion 20. Daikin створив також спільну корпоративну платформу під назвою CRESNECT, в рамках якої компанія працює з цілою низкою своїх партнерів для використання даних, зібраних з кондиціонерних систем, з метою вивчення можливостей підвищення продуктивності роботи в офісі та збереження здоров’я співробітників.
Перший проект, Point 0 Marunouchi, був заснований минулого року для реалізації офісу майбутнього. Інші ініціативи охоплюють створення Університету Інформаційних Технологій Daikin – абонентської бізнес моделі на кондиціонерні послуги в Африці, що дозволяє користувачам сплачувати щоденну оренду через смартфонний застосунок, та рішень підтримки, що дозволяють інженерам сервісних служб отримувати рекомендації та поради від експертів у віддалених районах.
Джерело: COOLINGPOST
/
Переклад: ЛІКОНД