БЕЛЬГІЯ: Провідний світовий кліматичний гравець Daikin представив свою нову корпоративну позицію: Турботливий лідер кліматичної галузі, що являє собою набагато потужніше зобов’язання надавати замовнику найвищий пріоритет у всьому, що робить компанія, забезпечуючи тим самим енергоефективне опалення, охолодження, а також чисте, свіже і якісне повітря, і все це – екологічно безпечним способом. Для втілення цієї позиції, Daikin запустив нову європейську брендову кампанію під гаслом Always there, embracing you with air – Завжди поруч, огортаючи вас повітрям.
Кампанія привертає увагу до навколишнього повітря, що ми часто сприймаємо як належне, і є креативним виразом того, як теплові насоси та очищувачі повітря Daikin оточують людей кліматичним комфортом та чистим повітрям – щодня, у їх домівках. Спираючись на понад столітній досвід, Daikin продовжує впроваджувати інновації у наше сприйняття повітря.
Видиме повітря
Брендова кампанія відтворює лідерство Daikin у сфері кліматичного комфорту, якості повітря та екологічного розвитку. Для цього використовуються різнокольорові бульбашки з метою візуалізації невидимих переваг теплових насосів та очищувачів повітря:
- Помаранчеві бульбашки представляють тепле повітря
- Сині бульбашки представляють прохолодне повітря
- Білі бульбашки представляють чисте, свіже повітря
Згадані візуальні матеріали демонструють, як рішення Daikin непомітно покращують наше повсякденне життя – зігріваючи, охолоджуючи, очищуючи та освіжаючи простори, в яких ми живемо.
Візуальна історія комфорту та здоров’я
Це більше, ніж просто кампанія. Це історія про те, як повітря формує наше повсякденне життя. Зображення бульбашок з’являються на телебаченні, друкованих виданнях, цифрових та соціальних платформах, запрошуючи людей побачити повітря не просто як щось, чим ми дихаємо, а як щось, що нас обіймає.
Розгортання по всій Європі
Кампанія зосереджена на продукції Daikin для житлових приміщень, включаючи теплові насоси типу повітря-повітря, теплові насоси типу повітря-вода, очищувачі повітря та вентиляційні рішення. Вона розпочнеться цієї зими у понад 20 європейських країнах. Загальна мета – зміцнити та надалі підтримувати впізнаваність бренду по всій Європі, посилюючи позиції Daikin як надійного лідера в сегменті рішень для створення комфортного і здорового клімату в приміщеннях.
Сталий розвиток у кожному подиху
Слоган Завжди поруч, огортаючи вас повітрям також підкреслює лідерство Daikin на ринку сталих інновацій. Кампанія відображає, яким чином Daikin сприяє підвищений споживацькій свідомості, забезпечуючи енергоефективний кліматичний комфорт та чисте, свіже і якісне повітря екологічно раціональним способом. Це продовження давнього зобов’язання Daikin піклуватися про повітря.
Меседж від Daikin Europe
Повітря є надзвичайно важливим, але часто недооцінюється. За допомогою майбутньої брендової кампанії виробник Daikin прагне зробити невидиме видимим, тобто наочно продемонструвати, як компанія постійно працює над покращенням повітря, в якому ми живемо. Кампанія стане урочистим відзначенням кліматичного комфорту, здоров’я та сталого розвитку, а також відображенням нашої відданості інноваціям, які справді мають значення!
Джерело: Daikin Europe
/
Переклад: ЛІКОНД