Ефективне охолодження сприяє німецьким рітейлерам зменшити енергетичні витрати

Ефективне охолодження сприяє німецьким рітейлерам зменшити енергетичні витрати

22.08.2016 / Опубліковано в Новини індустрії

Згідно з результатами минулорічного енергетичного опитування Energy Monitor 2015, проведеного німецьким Дослідницьким Інститутом Торгівельних Відносин EHI Retail Institute, енергетичні витрати на квадратовий метр торгівельної площі у сегменті продуктів харчування дорівнюють наразі трошки більше ніж €58 у порівнянні з €32 у нехарчовому сегменті.

Дослідження доводить, що енергетичні витрати у німецькому продовольчому рітейлі зменшились на 5% у 2015 році. Окрім зниження цін на енергію, перехід на світлодіодне освітлення, використання енергоефективних систем охолодження, застосування скляних дверей до холодильних вітрин та оптимізованого управління опалювальних, кондиціювальних, вентиляційних та охолоджувальних систем були визнані іншими чинниками зменшення енергетичних витрат.

Світлодіодне освітлення виявилось найбільш пріоритетною інвестицією серед харчових рітейлерів – усі респонденти ідентифікували його головним інвестиційним напрямком у 2015 році. Більш ніж 80% рітейлерів вважають пріоритетом сучасні охолоджувальні технології, в той час як 45% - скляні двері до холодильних вітрин.

Джерело: International Institute of Refrigeration / Переклад: ЛІКОНД