Коронавірус та кліматичні зміни употужнюють позиції Daikin в Японії

Коронавірус та кліматичні зміни употужнюють позиції Daikin в Японії

09.07.2020 / Опубліковано в Новини індустрії

Bloomberg – Великий бізнес у всьому світі стикається наразі з досить короткотерміновою загрозою коронавірусу та довготерміновою перспективою кліматичних змін. Японський кліматичний гігант Daikin Industries Ltd. стане можливо однією з небагатьох компаній, що отримає користь і вигоду від обох чинників.

Наближаючись до позначки ринкової вартості на рівні ¥5 трлн. або $47 млрд., найбільший глобальний виробник кліматичних рішень невпинно крокує майже безперебійною восьмирічною ходою, підчас якої акції компанії зросли більш ніж на 700%. Наразі це 19-та найбільша акція згідно з Токійським індексом Topix, що вартує більше, ніж другий за величиною мегабанк Японії. Цього року акції компанії також перевищили ширший індексний показник на 15 відсоткових пунктів.

Випереджаюча динаміка спричинена переважно різким зростанням інтересу до вентиляції. Несподівано, всім захотілося знати як працюють кондиціонери, а також яким чином вони можуть допомогти у запобіганні поширенню коронавірусу. Тоді як Японія виходить на пік літнього сезону інсталяції кондиціонерів, Daikin активно просуває свою останню модель, оснащену своєчасною та унікальною можливістю постачати свіже повітря ззовні в середину приміщення.


В часи, коли пандемія перетворює всіх на гермофобів, багато кондиціонерних споживачів були здивовані, дізнавшись, що більшість кондиціонерів лише циркулюють повітря в приміщенні, тоді як назовні видаляється лише тепло, а не повітря. Система Urusara X виробництва Daikin відрізняється технологією, що дозволяє йому постачати свіже повітря в приміщення ззовні. За словами компанії, це єдина модель з такою функціональністю.

"Однак кондиціонер Urusara X не виводить повітря назовні", застерігає представник Daikin і рекомендує використовувати його в поєднанні з періодичним відкриванням вікон. За словами фахівця, компанія Daikin, що має 18% частку на ринку побутових кондиціонерів, стала свідком зростання попиту на кондиціонери повітря.

Найпопулярніша модель на найбільшому в Японії сайті порівняння цін продається в роздріб за поважні ¥180 000 або $1680 і оснащена власною технологією очищення повітря Daikin.


Виробник Daikin також вважається бенефіціаром надовго запізнілих виплат японського уряду, що складають ¥100 000 або $936 на людину. Тоді як багато хто в Сполучених Штатах перевели свої державні зобов'язання в торгові комерційні папери у американського фінансового оператора Robinhood, багато японських робітників, що застрягли вдома – часто в приміщеннях, не обладнаних кондиціонерами – прагнуть нарешті забезпечити себе приємною прохолодою.


Японія колись була домінуючою державою на світовому ринку так званих білих товарів, як то пральні машини та холодильники. Кондиціонери повітря є наразі ринком, де японські компанії є найсильнішими, зазначив Masayuki Kubota, провідний фахівець з питань стратегії Науково-Дослідницького Економічного Інституту Rakuten Securities.

Глобальний кліматичний продуцент Daikin провадить комерційні операції з продажу своєї продукції в понад 150 країнах за підтримки більш ніж 100 виробничих майданчиків, що стало надзвичайно сприятливим підчас порушення глобальної логістики через коронавірусні обмеження.

"Як японська компанія, що виробляє і реалізує продукцію в усьому світі з такою конкурентоспроможною силою, що незвична наприклад для Toyota", наголошує Masahiko Ishino, аналітик Токійського Науково-Дослідницького Інституту Tokai.

Збільшення ринкової частки

Управлінська команда Daikin, яку очолює президент Masanori Togawa, вразила своєю оперативною і ефективною реакцією на пандемію.

"У них чудова менеджерська команда, що надзвичайно швидко реагує на всілякі зміни у навколишньому середовищі", наголошує Takeshi Kitaura, аналітик Bloomberg Intelligence. "Вони знаходяться у вельми вигідній позиції для середньотермінового зростання".

Підчас останньої корпоративної телеконференції, компанія Daikin представила вичерпний набір заходів, спрямованих на використання пандемії та подальшого захоплення ринкової частки у пост-коронавірусному світі, що викликало майже одностайне визнання аналітиків.

"Конкурентна позиція Daikin може бути ще міцнішою глобально після Covid-19", наполягають аналітики SMBC Nikko Taku Ouchi та Asuka Sasao.Проте, прогнози компанії на поточний рік – ¥150 млрд. в операційних прибутках від ¥2,33 трлн. валових надходжень – значно нижче цілей, поставлених у середньотерміновому плані у 2018 році, залишаючи ще багато роботи для їх досягнення.

"Ми спостерігаємо, як Daikin коригуватиме свій курс в пост-коронавірусному світі", підкреслює Ishino з Інституту Tokai. «Саме зараз найбільш сприятливий час для закладання основи щодо зміцнення позицій глобального кліматичного виробника №1».

Джерело: Bloomberg L.P. / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підримку дістріб`ютора

Знайдіть дилера в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval

Daikin виводить на ринок новий підлоговий внутрішній блок Perfera Floor C/FVXM-A

Докладніше