Сполучені Штати: Американський кліматичний виробник Lennox прогнозує 20% зниження ринку унітарних кондиціонерів та холодильних машин у Північній Америці через вплив пандемії COVID-19.
Похмура картина виникла після оголошення американським продуцентом падіння продажів на 8,4% до позначки $723.8 млн. у першому кварталі поточного року.
Операційний прибуток склав $36 млн. порівняно з $95 млн. в тому ж кварталі 2019 року, що включає приблизно $47 млн. страхових виплат від пошкоджень виробничих потужностей компанії в штаті Iowa внаслідок торнадо в 2018 році.
Загальний скоригований сегментний прибуток склав $38 млн. порівняно з $99 млн. у попередньому 2019 році, з урахуванням $40 млн. страхової допомоги.
‘Погода продовжувала негативно впливати на наш бізнес у першому кварталі, значно скоротилась кількість спекотних днів порівняно з минулим роком’, зазначив Todd Bluedorn, голова правління та генеральний директор Lennox.
‘Крім того, ми спостерігали підвищений негативний вплив на наш бізнес у березні через пандемію COVID-19. З операційної точки зору, кліматичний сегмент визначено як надзвичайно важливий бізнес напрямок у Північній Америці та Європі. Щодо попиту, ми помітили, що підрядники запасаються меншими обсягами побутового обладнання напередодні весняного та літнього сезонів через економічну невизначеність, тоді як наші національні замовники як у комерційному, так і холодильному сегменті, скасовують замовлення’.
У той час як доходи компанії у побутовому сегменті знизилися на 5%, а прибуток з $87 млн. впав до $33 млн., доходи Lennox у комерційному сегменті зросли на 3% з підвищенням прибутків на 24%.
Дохід від холодильних машин зменшився на 11% за постійного валютного курсу. Показник Північної Америки знизився на 4-6%. За ринковими джерелами, європейські доходи у кондиціонерному та охолоджувальному сегментах впали майже на 20%, оскільки COVID-19 почав вражати і без того повільний європейський ринок раніше, ніж Північну Америку.
Джерело: COOLINGPOST
/
Переклад: ЛІКОНД