ЄВРОПА: Новий звіт Роттердамського маркетингового дослідника і консультанта USP виявляє великі відмінності в поведінці покупців серед кліматичних підрядників в Європі.
Опитування підприємств у шести країнах — Великій Британії, Німеччині, Франції, Польщі, Бельгії та Нідерландах — доводить, що, незважаючи на зростання прямих поставок від виробника, частка спеціалізованих оптовиків та дистриб'юторів все ще залишається домінуючою в процесі замовлення обладнання.
З розвитком Інтернету та більшістю оптових і дистриб'юторських компаній, пропонуючих наразі онлайн-продаж кліматичних систем, варіантів замовлень обладнання ніколи не було так багато. Однак, дослідження USP свідчить про велику невідповідність між країнами-членами Європейської Унії, що почали застосовувати цей порівняно новий формат ведення бізнесу.
У Польщі, Великій Британії та Франції поведінка монтажних операторів все ще доволі традиційна. Інсталятори замовляють обладнання телефоном, факсом, електронною поштою або відвідують офіс оптовика або дистриб'ютора, щоб зробити замовлення. У Польщі лише 9% монтажників замовляють через Інтернет, у Великобританії — лише 10%. У Франції цей показник дорівнює 16%, що контрастує з Бельгією (27%), Німеччиною (44%) та Нідерландами (50%).
Крім того, нідерландські інсталятори не тільки замовляють більше через Інтернет, вони також отримують більше доставок своїх замовлень замість вивозу їх власноруч у оптовика. За підсумками 2019 року, голландським монтажникам було доставлено 73% замовлень, тоді як 27% забирали їх самостійно. Того ж року 56% монтажників у Великій Британії отримали свої замовлення на відміну від 44%, що мали забрати свої замовлення у оптового продавця власними силами.
Оптовики домінують
Роль спеціалізованих оптових продавців і досі є домінуючою у всіх країнах з найвищим показником у Польщі (99%) та з найнижчим у Великій Британії (90%).
Однак звіт ринкового дослідника USP засвідчує чіткий зсув у каналах реалізації продукції. У Німеччині 45% монтажних операторів купують обладнання безпосередньо у виробників і, після спеціалізованого оптовика або дистриб'ютора, це є найбільшим каналом. Те ж саме стосується Франції та Нідерландів.
Джерело: COOLINGPOST
/
Переклад: ЛІКОНД