ЄВРОПА: Тоді як більшість оптових продавців наразі пропонують можливість онлайн-придбання, популярність цього каналу реалізації кліматичної продукції – порівняно з традиційним галузевим ланцюгом збуту – значно відрізняється по всій Європі.
Зростання онлайн-продажів у повсякденному житті свідчить про відхід в минуле традиційної бесіди під каву в офісі вашого оптовика. Більшість оптових компаній істотно інвестували в Інтернет-потужності, але нове опитування спеціалізованих оптових продавців кліматичного обладнання виявляє, що інтернет-продажі – як відсоток бізнесу – складають від 50% у Нідерландах до менш ніж 10% у Польщі.
Опитування голландського маркетингового консультанта USP розглядає поведінку замовників у шести європейських країнах – Бельгії, Франції, Німеччині, Нідерландах, Польщі та Великій Британії.
Другий за Нідерландами лідер за онлайн-продажами – Німеччина з 44%, а якою крокує Бельгія – 27%. Тим часом, у Великій Британії, Франції та Польщі традиційні способи замовлення та купівлі кондиціонерної продукції у спеціалізованого оптового продавця все ще переважають онлайн-канал. У Польщі продажі в Інтернеті становили лише 9%, тоді як у Великій Британії – 10%, а у Франції – 16%.
Мінусом продажів кондиціонерів в Інтернеті є ризик втрати оптовиками особистого контакту із своїми замовниками.
Джерело: COOLINGPOST
/
Переклад: ЛІКОНД