Сполучені Штати: Корпорація Carrier Global повідомила про продажі своєї продукції у першому кварталі поточного року на суму $3,9 млрд., що на 10% менше, ніж у попередньому році.
Продажі кліматичної продукції компанії знизилися на 9,6% до позначки $1,959 млн. Продажі охолоджувального обладнання склали $808 млн., що на 16% менше минулого року.
За інформацією Carrier, приблизно половина від загального падіння продажів трапилась через очікуване скорочення продажів газових печей, автопричепів вантажівок у Північній Америці та поступове згортання бізнесу систем приватної безпеки, а решта значною мірою припадає на COVID-19.
Операційний прибуток компанії за квартал дорівнює $315 млн., що є 37% зниженням, тоді як скоригований операційний прибуток, що склав $436 млн., зменшився на 16%. Carrier пояснює зазначені показники агресивним стримуванням витрат та прискоренням власної програми Carrier 600, що, як очікується, за три роки призведе до зниження витрат на $600 млн.
Dave Gitlin, президент і генеральний директор компанії Carrier, зазначив, що компанія визначила заощадження в розмірі $425 млн. та зменшення запланованих капітальних витрат на 40-50%.
Джерело: COOLINGPOST
/
Переклад: ЛІКОНД