Бельгія: Провідні Європейські промислові асоціації закликають Європейську Комісію до зміцнення своїх законодавчих норм з екологічного дизайну та енергетичного маркування.
Лист, спільно підписаний вісьмома промисловими асоціаціями, що представляють сегменти опалення, кондиціювання повітря, охолодження, вентиляції, побутової техніки та інформаційних і комунікаційних технологій/споживчої електроніки, було оприлюднено напередодні галузевих дебатів щодо стратегії екологічного дизайну, що відбулися у вівторок поточного тижня у бельгійській столиці.
Учасники заходу – асоціації ASERCOM, CECED, Digital Europe, EHI, EHPA, EPEE, EuroACE, Euroheat & Power – закликали політичні кола допомогти Європейській промисловості зробити свій вагомий внесок у досягнення енергетичних цілей Європейської Унії через застосування енергоефективних рішень, не ставлячи під загрозу інновацію та конкуренцію.
«Екологічний дизайн та енергетичне маркування були надзвичайно успішними для певних категорій продукції протягом багатьох років, зменшивши таким чином енергоспоживання та забезпечивши свою участь у досягненні енергетичних та кліматичних цілей Європейської Унії», підкреслює генеральний директор Асоціації EPEE Andrea Voigt. «Ми прагнемо продовження цієї історії успіху!»
Зокрема, група закликає до невідкладної публікації вже проголосованих нормативних кроків щодо екологічного дизайну продукції у Офіційному Часописі Європейської Унії. На думку представників асоціацій, відсутність офіційного оприлюднення створює зайву невизначеність для промисловості.
Окремо, асоціації закликають також до підтримки ефективності законодавчих ініціатив з екологічного дизайну, що мають забезпечити вимірні та верифіковані параметри, наприклад енергоспоживання, у відповідності до зрозумілої та прозорої методології. Системні компоненти, інтегровані в обладнання, що вже відповідає вимогам екодизайну, не повинні підпадати під нові законодавчі норми, йдеться у зверненні.
Зрештою, представники асоціацій наполягають на заходах, що сприятимуть активізації ринкового попиту на енергоефективну продукцію через підвищення споживацької свідомості стосовно енергоефективних рішень, проводять ринкові дослідження та інспекції встановлених систем, що може привести до планових замін.
Джерело: COOLINGPOST
/
Переклад: ЛІКОНД