Рітейлери оголошують новий наступ на гідрофторвуглеці

Рітейлери оголошують новий наступ на гідрофторвуглеці

Париж/Нью-Йорк: Форум Споживчих Товарів CGF анонсував нову резолюцію з охолоджування, закликаючи всі компанії, що реалізують товари споживчого ужитку, відмовитись від гідрофторвуглеців.

Резолюція фокусується на інсталяції нового холодильного обладнання, де це наразі можливо; ініціативі до подолання перешкод на ринках, де це наразі нажаль неможливо та зменшенні негативного екологічного впливу існуючих систем охолодження.

За тиждень до зустрічі підписантів Монреальського Протоколу, Форум CGF також підтримав глобальне припинення використання гідрофторвуглеців.

«В черговий раз, члени CGF пропонують глобальне та екологічне лідерство. Остання ініціатива має відіграти надзвичайно важливу роль у досягненні підвищених стандартів екологічної раціональності у галузі», наголошує Mike Coupe, головний керівник компанії Sainsbury’s. «Оскільки ми рухаємося від гідрофторвуглеців до більш екологічних бізнес практик, дуже важливо, щоб галузь споживчих товарів продовжувала не тільки очолювати перегони, а й бути на крок попереду решти ринку».

Форум Споживчих Товарів CGF охоплює близько 400 рітейлерів, виробників, сервісні оператори та інші зацікавлені особи з 70 країн світу.

Остання резолюція йде слідом за Першою Охолоджувальною Резолюцією CGF від 2010 року. Представники Групи підкреслюють, що на той час низьковуглецеві технології для заміни гідрофторвуглеців вважалися недоведеними, і взяли на себе обов’язок довести до випробувань нові підходи до охолодження до 2015 року.

Як наслідок, Форум CGF повідомляє про інсталяцію своїми членами низьковуглецевих систем охолодження у більш ніж 4,000 супермаркетах, 4 млн. охолоджувачах морозива та напоїв по всьому світі та на промислових підприємствах, більшість з котрих є природні холодильні агенти.

CGF однак визнає, що, в той час як тестування пілотних проектів та впровадження природних холодильних агентів виявилось позитивним, нова резолюція, що була анонсована минулого тижня, вельми важлива і необхідна для чергового поштовху у напрямку постійного та глобального видалення гідрофторвуглеців з існуючих робочих систем.

Не можна сказати, що члени CGF уникають критики. Минулого року, Агенція з Екологічних Розслідувань EIA стверджувала, що американські супермаркети відставали від роздрібних мереж у Канаді, Європі та Японії за темпами скорочення використання гідрофторвуглеців з високим показником Потенціалу Глобального Потепління GWP. Після опитування 12 рітейлерів, екологічна група звинуватила американські супермаркети у витоку гідрофторвуглеців в обсязі в середньому 1,556 тон у еквіваленті CO2 кожного року. Вісім роздрібних мереж виявилися членами CGF.

Джерело: COOLINGPOST> / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval