Середній клас пришвидшує зростання побутового інверторного сегменту ринку у Південно-Східній Азії

Середній клас пришвидшує зростання побутового інверторного сегменту ринку у Південно-Східній Азії

21.08.2018 / Опубліковано в Новини індустрії

Найбільші кондиціонерні ринки побутового призначення в Південно-Східній Азії, а саме Таїланд, В'єтнам та Малайзія, зазнали цього року тривалих дощів та вельми короткого літа, дуже схожого на минуле. Попит на побутові кондиціонери залишався в’ялим протягом другого року поспіль.

На ринку Південно-Східної Азії, частка відносно недорогих інверторних моделей побутового призначення, як кондиціонерів початкового рівня, неухильно зростає – разом із підвищенням кількості соціальних груп з середнім рівнем доходів. За даними місцевих джерел, частка інверторів становить 65% від продажу усіх моделей побутового призначення у В'єтнамі, що наближається до рівня розвинутих країн. У сусідньому Таїланді співвідношення інверторних моделей дорівнює 40% від всіх побутових систем, що на 48% більше, ніж у попередньому році. Також в Індії, більше половини нещодавно презентованих моделей побутового призначення є інверторними.

Південно-Східний Азійський ринок ідеально підходить для ‘тільки охолоджувальних’ побутових систем завдяки своєму теплому клімату круглий рік. Переваги інверторної технології чудово демонструють теплові насоси побутового призначення з функціями охолодження та нагріву. Відповідно, більш коштовні інверторні моделі мають лише обмежений попит у країнах Південно-Східної Азії та розповсюджені переважно на ринках з суворими енергозберігаючими стандартами.

Проте зрозуміло, що інвертори мають більш високі енергозберігаючі показники, ніж не-інвертори. Навіть ‘тільки охолоджувальні’ побутові інверторні системи демонструють високу ефективність енергозбереження впродовж року в Південно-Східній Азії завдяки щорічному тривалому періоду охолодження. Окрім того, поряд з розвитком індустріалізації та урбанізації, ціна електрики тенденційно зростає в регіоні, що підвищує тим самим рівень зацікавленості населення в енергозбереженні. Зокрема, соціальні групи з середнім рівнем доходів, що перевищують 50% усіх домогосподарств у шести основних країнах ASEAN, дедалі більше усвідомлюють потенційні загрози для власного здоров'я та навколишнього середовища. Орієнтуючись на споживачів із середнім рівнем доходу, виробники кондиціонерів почали пропонувати побутові інверторні моделі початкового рівня, завдяки чому продаж цих систем у Південно-Східній Азії суттєво зростає.

У 2017 році компанії LG та Samsung перевели всі свої не-інверторні побутові моделі для продажу в Південно-Східній Азії на інверторні, що значно вплинуло на японських та китайських гравців, після чого – вже цього року – майже всі виробники побутових кондиціонерів представили власні інверторні портфоліо.

Як зазначено вище, ‘інверторизація’ Південно-Східної Азії спричинена не високотехнологічними побутовими системами, а моделями початкового рівня з цінами, що конкурують з не-інверторними моделями того ж класу потужності. Тому, продуктивність та функціональні можливості цих моделей початкового рівня знижені у порівнянні з моделями високотехнологічних інверторів. Проте, після першого використання інверторної системи, споживачі мають на своєму досвіді пересвідчитись у його майбутньому потенціалі та ефективності енергозбереження, а також в інших перевагах, наприклад, стабільності температури охолодження приміщення та рівні внутрішнього комфорту після повернення додому. Вважається, що після використання інверторів, користувачі не забажають повертатися до не-нверторних моделей.

Таїланд та інші ринки Південно-Східної Азії мають дещо знижений попит на побутові кондиціонери в цьому році в порівнянні з попереднім роком через несприятливі погодні умови. Проте, виробники, що змогли розробити інверторні системи початкового рівня, суттєво підвищили свою ринкову частку.

Провідні глобальні виробники побутових кондиціонерів повинні зосередити увагу на розробці інверторних моделей, зберігаючи водночас свій не-інверторний модельний ряд. Також вони розглядають можливість закупівлі не-інверторів у місцевих малих та середніх виробників на базі угоди Виробництва Оригінального Обладнання OEM або Виробництва за Оригінальним Дизайном ODM, що гарантує чудову перспективу місцевим виробникам, в особливості – з широкими можливостями та досвідом дизайну та контролю якості, забезпечити необхідні спеціфікаційні вимоги провідних світових кліматичних гравців. Звичайно, місцеві виробники можуть продавати свої власні інверторні моделі початкового рівня, симулюючи глобальні бренди.

Під час розробки інверторів початкового рівня, провідні кондиціонерні виробники змушені дотримуватися жорсткої оптимізації витрат, через що вони почали купувати основні компоненти, такі як компресори, з зовнішніх джерел замість використання власних інверторних компресорів та контролерів інверторів для побутових систем початкого рівня. Це також обіцяє суттєву бізнес можливість для виробників компресорів.

В Індії, на великому побутовому кондиціонерному ринку з великими очікуваннями щодо швидкого зростання інверторних технологій, провідні компресорні виробники вже почали виробництво компресорів для кондиціонерів побутового призначення початкового рівня.

Стосовно інверторної технології, не тільки японські виробники, але й південнокорейські та китайські продуценти мають потужний технологічний досвід, що наразі стирає значні відмінності між ними. З поступом інверторизації в Південно-Східній Азії в останні роки, виробники кондиціонерів змагатимуться за рахунок конкурентоспроможних технологій та розвунитої функціональності своєї продукції. Водночас з підвищенням попиту на інвертори, цінова конкуренція інверторних моделей стане жорсткішою. Багато виробників розглядають це як велику можливість, і ця тенденція неодмінно привертатиме увагу в майбутньому.

Джерело: Jarn /

Отримайте інформаційну підримку дістріб`ютора

Знайдіть дилера в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin

Як отримати 100% від теплового насоса

Читати далі