Соціальні мережі демонструють зростання популярності кондиціювання повітря

Соціальні мережі демонструють зростання популярності кондиціювання повітря

НІДЕРЛАНДИ: Дослідження соціальних медіа свідчать про бурхливе зростання популярності кондиціонерів повітря в усьому світі.

Дослідники з Університету Radboud University у нідерландському Nijmegen стверджують, що традиційні джерела інформації обмежені кількома країнами північної півкулі, і не дають нажаль належного уявлення про те, що відбувається у таких регіонах як Азія та Африка.

Використовуючи дані соціальних мереж Facebook та Instagram у 113 країнах, фахівці так би мовити доповнили традиційні джерела інформації з метою кращого розуміння ступеня та рушійних факторів впровадження систем кондиціювання повітря на глобальному рівні. Дослідники сподіваються, що отримані результати підвищать наше розуміння впливу кліматичних змін на поширення технологічних кліматичних рішень в нових регіонах і серед різних груп людей.

“Результати показують, які соціальні групи дивляться рекламу, пов’язану з купівлею кондиціонерів, скільки людей клікали цю рекламу, а також скільки з них насправді вирішили встановити один або декілька кліматичних систем. Ми дослідили дані про вік, сімейний статус і родинні стосунки для отримання повного уявлення про більшу або меншу ймовірність придбання кондиціонерів повітря тією чи іншою суспільною групою”, пояснює Sibel Eker, провідний дослідник і доцент кафедри системної динаміки.

Хоча й здається очевидним той факт, що багато людей інвестуватимуть у кондиціонери повітря для створення комфортного мікроклімату у своєму помешканні, нажаль не існує реального методу дізнатися напевно, саме скільки людей зроблять це у майбутньому. “Ми маємо певну інформацію, скільки домогосподарств є власниками кондиціонерів в країнах глобальної півночі та які соціальні групи їх купують, але ми позбавлені належного уявлення, що саме відбувається в таких регіонах як Азія та Африка”, наголошує Eker.

“Це є проблемою, оскільки відсутність кондиціонерів означає високий рівень вразливості до спекотних кліматичних умов, а також – оскільки кондиціонери часто збільшують викиди вуглецю та призводять до більшого споживання енергії в певних регіонах”.

Результати також виявили, що на глобальному рівні чоловіки середнього віку, високоосвічені, одружені або в партнерських стосунках, а також батьки маленьких дітей, як правило, виявляють більше інтересу в Інтернеті до кондиціонерів повітря.

“Такі регіони, як Балкани та Близький Схід, регіони, що стають все більш вразливими до підвищення рівня температури та спекотних хвиль, виявляють найвищий онлайн-інтерес до кондиціонерів. У цих країнах, соціальні групи, які зазвичай неохоче сприймають ідею кондиціювання повітря, наприклад люди похилого віку, виявляють відносно високий інтерес в соціальних мережах до кліматизації своїх помешкань. Це вказує на те, що їхнє ставлення може змінитися, і ми можемо стати свідками більш активного впровадження кондиціонерів повітря в цих регіонах, у порівнянні з попередніми роками”, додає Sibel Eker.

Дослідження оприлюднено в One Earth.

Джерело: COOLINGPOST> / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval