Віртуальна реальність як допоміжний засіб для навчання роботі з тепловими насосами

Віртуальна реальність як допоміжний засіб для навчання роботі з тепловими насосами

БЕЛЬГІЯ: Учні місцевих шкіл, які не мають ресурсів для придбання коштовного обладнання, вивчають процес встановлення теплових насосів за допомогою віртуальної реальності.

Бельгійська Асоціація Холодильного та Кондиціонерного Обладнання FRIXIS долучилася до ініціативи автономного органу фламандського уряду GO!, що організовує офіційну освіту в нідерландськомовній частині Бельгії. Проект Green Goggles пропонує студентам можливість практикувати складні методи інсталяції у віртуальному середовищі. За допомогою віртуальної реальності учні можуть безпечно та ефективно розвивати навички, необхідні на сучасному кліматичному і опалювальному ринку. Працюючи з іншими спеціалізованими партнерами, Асоціація FRIXIS надала необхідну експертизу для забезпечення технічної точності симуляцій завдяки віртуальній реальності в рамках проекту Green Goggles.

Школа GO! Atheneum Courtsmanlaan Maldegem розробила застосунки віртуальної реальності для встановлення сонячних панелей, теплових насосів та обладнання теплої підлоги. Завдяки цілеспрямованому використанню віртуальної реальності школа може швидко та легко практикувати певні навички за умов відсутності постійно доступної технічного обладнання. Навчання можливе лише на робочій установці в школі або підчас стажування та подвійного навчання. Додання застосунку віртуальної реальності може значно спростити організацію навчального процесу, що забезпечує практичні заняття без виїзду на об’єкт та долає розрив між теорією та практикою.

Ініціатива GO! наполягає, що цей підхід аж ніяк не є заміною теорії чи практики, а проміжним кроком у навчальному процесі для відпрацювання дуже специфічних, складних або небезпечних дій.

Освітній орган інвестував нещодавно у власну систему управління пристроями на базі віртуальної реальності для шкіл, що мають власні окуляри для віртуальної реальності. Через цю дидактичну допоміжну платформу вчителі можуть планувати заняття, призначати окуляри для віртуальної реальності, готувати відповідні вправи, спостерігати за кількома учнями одночасно та забезпечувати зворотний зв’язок у реальному часі.

Джерело: Coolingpost / Переклад: ЛІКОНД

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval