ВЕЛИКА БРИТАНІЯ: Майже половина британських споживачів зацікавлена в установці теплового насоса, але рівень розуміння технології теплового насоса все ще надзвичайно низький, як показує нещодавнє ринкове дослідження.
Теплові насоси Daikin Altherma
Нове опитування маркетингового консультанта і дослідника Ipsos ESG Consulting та відомого кондиціонерного виробника серед 1000 дорослих жителів Великої Британії показало, що споживачі бажають підтримувати навколишнє середовище екологічно чистим і споживчий апетит до технології теплових насосів неухильно зростає.
З опитаних 76% вважають, що вони зобов’язані зменшити емісії вуглецю та посприяти досягненню нульових викидів, але 34% досі не знають про найбільш екологічний спосіб опалення своїх будинків.
Майже половина (42%) споживачів заявили, що вони певним чином зацікавлені в установці технології теплового насоса, але лише 13% респондентів наразі знають про екологічні переваги теплових насосів, а 71% майже нічого не знають про те, як технологія теплового насоса працює.
У більш широкому сенсі, відомий виробник кондиціонерів стверджує, що 34% опитаних не знають найбільш екологічних способів підвищення енергоефективності своїх будинків.
Вартість була названа ключовим фактором, від якого залежить використання теплового насоса. 64% респондентів висловили, що головною причиною, чому вони зацікавлені в тепловому насосі або вже встановили його, було бажання з часом заощадити гроші на рахунках за електроенергію. В той же час, 49% респондентів утримались від застосування теплового насоса через його високу початкову вартість придбання та встановлення. Для 29% каменем спотикання стали передбачувані високі поточні витрати.
Респонденти вважають, що держава має відіграти важливу роль у переході до іуглецевої нейтральності, на додаток до індивідуальних зусиль. Переважна більшість (80%) погодилися, що уряд несе відповідальність за скорочення викидів вуглекислого газу, а 41% зазначили, що уряд має встановити кінцевий термін для декарбонізації економіки.
Jessica Long, голова Ipsos ESG Consulting, наполягає, що уряд повинен відігравати активнішу роль у підвищенні та підтримці громадської обізнаності.
“2026 рік вважається критичною датою для досягнення нульових цілей, і теплові насоси, безсумнівно, є одним з ресурсів, які нам треба використовувати для досягнення цієї мети”, наголошує Long. “Однак наше дослідження показує, що впровадження теплових насосів залежить від втручання уряду, як в форматі інформування населення про переваги теплових насосів, так і у вигляді економічно ефективних можливостей для встановлення цих систем”.
Маркетинговий оператор Ipsos провів онлайн-опитування з національно-репрезентативною вибіркою з 1000 людей віком від 18 до 75 років у Великій Британії. Опитування проводилося з 19 по 21 травня 2023 року.
Джерело: COOLINGPOST>
/
Переклад: ЛІКОНД