Новини індустрії

СПОЛУЧЕНІ ШТАТИ: Провідний світовий виробник систем опалення, охолодження, вентиляції та кондиціювання повітря Daikin очолює наразі надзвичайно важливий щорічний міжнародний екологічний захід щодо декарбонізації будівель та енергетичної стійкості Climate Week NYC 2025 в Нью-Йорку, наголошуючи тим самим на своїй багатовекторній стратегії вирішення нагальних екологічних та енергетичних проблем Америки.

ІНДІЯ: Новий звіт про швидкозростаючий ринок побутових кондиціонерів в цій країна та його потенційний вплив на глобальне потепління занепокоєно доводить, що показники повторної заправки холодоагенту виявилися набагато вищі, ніж світова норма.

ПОЛЬЩА: Нещодавнє ринкове опитування місцевого маркетингового оператора і галузевого дослідника SW Research доводить, що 80% власників теплових насосів в країні задоволені своїм вибором опалювального рішення.

У липні 2025 року компанія Daikin розпочала «Проєкт охолодження міських центрів на відкритому повітрі», зосередившись на районі Шібуя в Токіо, у співпраці з трьома компаніями Tokyu Group, які займаються міським розвитком, в рамках «Проєкту сприяння міському розвитку до 2025 року шляхом декарбонізації та охолодження» Міністерства землі, інфраструктури, транспорту та туризму (Ministry of Land, Infrastructure, Transport and Tourism – MLIT).

ЯПОНІЯ: У першій половині 2025 року природне явище Ла-Нінья – нерегулярне повторюване підняття надзвичайно холодної води на поверхню океану – принесло постійні опади в тропічні та субтропічні регіони, включаючи Південно-Східну Азію, Індію та Центральну Америку, що дещо затримало початок літа.

НІМЕЧЧИНА: Учасникам цьогорічного Європейського Саміту з Теплових Насосів 2025 у місцевому Нюрнберзі забезпечено два дні висококваліфікованої професійної експертизи.

ЄВРОПА: Перехід на екологічно чисте опалення в європейських країнах вже не підлягає сумніву, питання лише як швидко він відбудеться.

ЯПОНІЯ: Провідний глобальний кліматичний виробник Daikin Industries, Ltd. оголосив про підписання меморандуму про взаєморозуміння з урядом Сенегалу та Сенегало-Японським Центром Професійної Підготовки CFPT-SJ разом з Японською Агенцією Міжнародного Співробітництва JICA, Toyota Tsusho Corporation, NEC Corporation, Toda Corporation та Yamaha Motor Co. Меморандум окреслює надання навчальних програм для підтримки розвитку галузевих талантів та підготовки кваліфікованих технічних фахівців у Сенегалі.

АВСТРІЯ: За прогнозами екологічних фахівців, кількість людей, які перебувають у групі високого ризику через недостатній доступ до засобів охолодження для створення комфортних кліматичних умов, зберігання харчових продуктів та медичних препаратів, зросте до 1,05 мільярда до 2030 року.

Ще у 2022 році ціни на газ злетіли після вторгнення росії в Україну, і уряди відреагували, збільшивши субсидії та підтримку для «екологічно чистих рішень» у сфері опалення. ЄС поставив амбітну мету: встановлення 60  млн теплових насосів до 2030 року.

ЯПОНІЯ: Глобальний консенсус визнає теплові насоси, особливо системи типу повітря-вода, ключовими для декарбонізації, і ця технологія знаходить політичну підтримку в сенсі скорочення викидів вуглецю. Однак темпи впровадження теплових насосів значно відрізняються через регіональні відмінності в кліматі, економічному розвитку, енергетичній інфраструктурі та політичній підтримці. Політичні відмінності та відмінності в енергетичній стабільності також сприяють нерівномірним темпам ринкового проникнення, включаючи такі регіони, як Європа, де політика субсидування в різних країнах суттєво розбігається.

Перехід на холодоагент R32 для систем із змінним потоком холодоагенту (VRF) стає все більш очевидним, виходячи з останніх нормативних актів щодо холодоагентів в Японії, Європі та США, а також на основі експонатів на виставках в галузі опалення, вентиляції та кондиціонування повітря (HVAC).

БЕЛЬГІЯ: Провідний світовий кліматичний гравець Daikin представив свою нову корпоративну позицію: Турботливий лідер кліматичної галузі, що являє собою набагато потужніше зобов’язання надавати замовнику найвищий пріоритет у всьому, що робить компанія, забезпечуючи тим самим енергоефективне опалення, охолодження, а також чисте, свіже і якісне повітря, і все це – екологічно безпечним способом. Для втілення цієї позиції, Daikin запустив нову європейську брендову кампанію під гаслом Always there, embracing you with air – Завжди поруч, огортаючи вас повітрям.

ЯПОНІЯ: З другої половини 2023 року європейський ринок теплових насосів типу повітря-вода переживає спад. Загальний ринковий показник скоротився приблизно на 31,1% у 2024 році порівняно з попереднім 2023 роком. Очікувані продажі впали з 1,56 мільйона одиниць до приблизно 1,08 мільйона, причому майже половина цього спаду припала на першу половину 2024 року.

Отримайте інформаційну підтримку
офіційного дистриб'ютора Daikin в Україні

Знайдіть дилера Daikin в вашому регіоні, отримайте умови продажу, сервісу та обслуговування

Завантажте актуальні каталоги обладнання Daikin та Hoval